Hemmeligheden bag Lupo ;-)
Fra : John Sahl

Dato : 03-10-04 11:27

Havde helt glemt at jeg fandt hemmeligheden bag den gode
brændstoføkonomi i Lupo'erne da jeg var afsted på sommerferie
sidste år....

http://www.autohenter.dk/lupo.jpg

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-04 11:36

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev
> Havde helt glemt at jeg fandt hemmeligheden bag den gode
> brændstoføkonomi i Lupo'erne da jeg var afsted på sommerferie
> sidste år....
>
> http://www.autohenter.dk/lupo.jpg

AHA, der kan man bare se, det kunne være vi skulle lave det samme på vores
bil, for den er fandeme dyr i Benzin.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mogens

Dato : 03-10-04 11:46

> AHA, der kan man bare se, det kunne være vi skulle lave det samme på vores
> bil,

Nope - du bøjer blot propellen :)

>for den er fandeme dyr i Benzin.

LOL - det vidste du jo godt, inden du købte, ik'

Mvh Mogens
Engang kørende i en '92 Audi V8 (285 hk)

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-04 12:58

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev

> Nope - du bøjer blot propellen :)

Aha, men på den anden siden, tror efterbrænderen vil tage livet af den ret
hurtigt.

> LOL - det vidste du jo godt, inden du købte, ik'

Næ nej, og økonomien er faktisk bedre end de tal Audi opgiver, men derfor er
det en tørstig fætter at have med i byen alligevel, især ved ZAP hastigheder

Fra : Henrik B.

Dato : 03-10-04 22:45

> Næ nej, og økonomien er faktisk bedre end de tal Audi opgiver, men derfor
> er det en tørstig fætter at have med i byen alligevel, især ved ZAP
> hastigheder

Ja, med køreoplevelsen i dén bil, så er brændstofudgifter en ligegyldig tin.

--
M.v.h. (Én som holder øje efter de alufarvede spejle i Århus).
-------------------------------------

Fra : Søren Blom

Dato : 04-10-04 15:05

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev

> Ja, med køreoplevelsen i dén bil, så er brændstofudgifter en ligegyldig
> tin.

Nu er det jo altså kun en bil, om end det er en hurtig en af slagsen, men
den er altså ikke noget unikum.
En sjov historie er dog, at da bilen var i sommers, på vej hjem fra familie
besøg på Sjælland holder vi på en rasteplads ved Odense rimelig sent om
aften, to unge fyre står og kikker på bilen og deres øjne lyste race. Der
kommer så en lidt ældre herrer og siger til knægtene. Lad være, de kan køre
fra jer i bakgear

Noget vi dog aldrig har praktiseret.

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 13:58

> "John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> skrev

> AHA, der kan man bare se, det kunne være vi skulle lave det samme på vores
> bil, for den er fandeme dyr i Benzin.

Hehe, mit dieselforbrug er så lavt at alle stort set ville være misundelige
så jeg sparer mange penge på den konto (valg af rigtig bil)

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 03-10-04 14:30

> Hehe, mit dieselforbrug er så lavt at alle stort set ville være
misundelige
> så jeg sparer mange penge på den konto (valg af rigtig bil)

Så er det ihvertfald IKKE en passat 1.9 tdi st.car
for den er ikke billig i brændstof!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-10-04 16:01

> Så er det ihvertfald IKKE en passat 1.9 tdi st.car
> for den er ikke billig i brændstof!

Kommer vel an på, hvor tung en højrefod man har

Mvh
Michael

Fra : Elbarto

Dato : 03-10-04 23:53

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> misundelige
>
> Så er det ihvertfald IKKE en passat 1.9 tdi st.car
> [...]

De kan da godt sniges op på en 11km literen med auto kasse hvis man køre
pænt

Elbarto
OZ3BTO

Fra : phk

Dato : 04-10-04 19:43

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> "Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> De kan da godt sniges op på en 11km literen med auto kasse hvis man køre
> pænt

Min Golf sniger sig op på 11.5 på literen og den har samme motor.

Til gengæld trækker den så også en 1200+ kg campingvogn samtidig

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-10-04 16:21

> Hehe, mit dieselforbrug er så lavt at alle stort set ville være
> misundelige så jeg sparer mange penge på den konto (valg af rigtig bil)

Tjaaaa, mit diesel forbrug er da også meget lavt.
Faktisk så ligger det på 0, da det er en benziner jeg har.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Søren Blom

Dato : 03-10-04 16:24

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> Hehe, mit dieselforbrug er så lavt at alle stort set ville være
> misundelige så jeg sparer mange penge på den konto (valg af rigtig bil)

Det har du ret i, men nu var det ikke lige på økonomi på noget område, der
gjorde at vores valg blev netop den bil vi nu har, men den er faktrisk på
vej til at blive udskiftet, må se hvilken Audi vi så skal have.