Motorhjelm luk 206SW
Fra : Niels Jacobsen

Dato : 03-10-04 10:13

Hej igen

Har lige åbnet motorhjelmen på min 206SW, for at fylde sprinklervædske
på, men den vil ikke låse igen, det er kun sikkerhedspalen der tager
fat, det sidste stykke til låsen vil ikke. Der er ikke noget i klemme.
Har prøvet at lade hjelmen falde fra forskellige højder. Låsen er
rimelig let at bevæge med fingrene. Nogen gode ideer? Skulle gerne ud og
køre om en lille time.

M.v.h
Niels

Fra : alexbo

Dato : 03-10-04 10:20

"Niels Jacobsen" skrev

> Låsen er rimelig let at bevæge med fingrene. Nogen gode ideer?

Håndtaget til at åbne med er blevet siddende i åben stilling.

mvh
Alex Christensen

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 03-10-04 10:26

alexbo wrote:
> Håndtaget til at åbne med er blevet siddende i åben stilling.

Ja, nemlig ja. Det hjalp. Tak for det.

M.v.h
Niels