Ferrari 360 Modena F1 til salg
Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 03-10-04 02:06

Lækker øse. Drømme-mærket for mig!

Hvad mon den har kostet som ny!? Hvad mon værdi-tabet er for ejeren?

Mvh

Emil

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 03-10-04 02:07
Fra : Ncc

Dato : 03-10-04 09:16

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse
> Glemte lige linket:
> www.autoatlas.dk/bilbase/?did=111916&cid=30573

Hej

Er ikke selv totalt vild med disse "fuldblods slæder" - men nice det er den
da.
Ville hellere køre i denne som cruiser
http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=111916&cid=30573

Eller denne som racer
http://www.autoatlas.dk/bilbase/?did=111916&cid=30573

Morede mig lidt over finansierings forslaget under billedet - 25.612,00 i
månedlig ydelse. Det er vel tæt på gennemsnits prisen for en dansk godt
brugt bil

Nc

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 03-10-04 09:25

"Ncc" <fam.christensen_slettes@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Morede mig lidt over finansierings forslaget under billedet - 25.612,00 i
> månedlig ydelse. Det er vel tæt på gennemsnits prisen for en dansk godt

Og det endda med en udbetaling på 768.000, hvilket er gennemsnitsprisen på
en MEGET god NY bil :0)
Resten hver måned i 7 år!

Hvad er forsikringespræmien mon på sådan et dyr?
Hvad koster et eftersyn - o.s.v.

Bo

Fra : Ncc

Dato : 03-10-04 09:26

HOV - jeg prøver lige igen med de rigtige link

http://makeashorterlink.com/?D53331F69

http://makeashorterlink.com/?U25315F69

Fra : Jimmy

Dato : 03-10-04 19:59

> [...]
>
> Morede mig lidt over finansierings forslaget under billedet -
> 25.612,00 i månedlig ydelse. Det er vel tæt på gennemsnits prisen for

Ja, hvis du kalder en fiat 131 fra 1980 gennemsnittet en alm. godt brugt
bil.
Mon ikke vi skal op i ca. 100.000,- før vi kan tale om gennemsnittet for
en brugt bil?
Og så er der jo ikke meget bil tilbage i et køretøj til 25 kilo.

/J.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-10-04 20:25

Jimmy skrev:

> Og så er der jo ikke meget bil tilbage i et køretøj til 25 kilo.

Der kan være _masser_ af køretøj tilbage.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jimmy

Dato : 03-10-04 21:14

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.10.03.19.24.34.404142@website.tuxx.dk...

> Der kan være _masser_ af køretøj tilbage.

Ja, hvis det er en racercykel. :)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 12:35

Martin Johansen [6000] wrote:

> Der kan være _masser_ af køretøj tilbage.

He he, jeg kan også kun 'grine' ad alle dem med de nye/dyre biler
Den bil jeg har nu og som jeg har haft i ca. 1,5år, den står mig ikke i
10000,- kr. endnu (det er incl. indkøb, reparationer, periodesyn samt
løbende vedligeholdelse) og den starter hver gang jeg drejer nøglen.
Jeg plejer gerne at sige, at hvis der er noget der rasler engang i mellem,
ja så er det alle de penge jeg har sparet, som ligger bagi
Men på den anden side så er jeg da kun gled for at der er nogen der vil købe
de nye/dyre biler, så kan vi jo få de gamle/billige til en fornuftig pris

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-10-04 12:48

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

Og de nye/dyre biler bliver jo OGSÅ brugte på et tidspunkt
MEN, det er da rart at drømme om at have råde til en ny/dyr bil.
Masser af biler står på ønskesedlen hver lørdag, når klokken nærmer sig
17:50, men jeg
tror s'gu ærligt talt ikke jeg ville købe nogle af dem alligevel - HVIS jeg
skulle være heldig

Bo

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 15:32

Bo Rasmussen wrote:

> Og de nye/dyre biler bliver jo OGSÅ brugte på et tidspunkt

Jeps.

> MEN, det er da rart at drømme om at have råde til en ny/dyr bil.

Ja det koster jo ikke så meget

> Masser af biler står på ønskesedlen hver lørdag, når klokken nærmer
> sig 17:50, men jeg
> tror s'gu ærligt talt ikke jeg ville købe nogle af dem alligevel -
> HVIS jeg skulle være heldig

Årh, hvis nu man vandt en 18 mill eller deromkring, så ku' det da godt være

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian

Dato : 04-10-04 20:15

Hejsa

Per Beer Hansen skrev:

> Årh, hvis nu man vandt en 18 mill eller deromkring, så ku' det da
> godt være

Så ville du vel bare købe en bedre udstyret Sierra eller en Cossie ?

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:17

Brian wrote:
> Hejsa

> Så ville du vel bare købe en bedre udstyret Sierra eller en Cossie ?

Nope.
Den første jeg ville købe ville være sådan en her:
http://makeashorterlink.com/?T1D021279
og den næste ville se sådan her ud:
http://makeashorterlink.com/?J24143279
og den tredje ville være sådan en her:
http://makeashorterlink.com/?T26125279

Så behøves jeg ikke flere/andre biler

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian

Dato : 04-10-04 21:29

Hejsa

Per Beer Hansen skrev:

> Den første jeg ville købe ville være sådan en her:
> http://makeashorterlink.com/?T1D021279

Fra knejt dagene ?

> og den næste ville se sådan her ud:
> http://makeashorterlink.com/?J24143279
> og den tredje ville være sådan en her:
> http://makeashorterlink.com/?T26125279

Dem kan jeg følge dig i.... komme trillende ned af hovedgaden
i sådan et svin, skal nok få tøsebørnene til at blafre med ørene

/Brian

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:51

Brian wrote:
> Hejsa

> Fra knejt dagene ?

Jeps, min første bil var sådan en Escort (dog kun en 1100)

> Dem kan jeg følge dig i.... komme trillende ned af hovedgaden
> i sådan et svin,

Ja det ku' være åhhh så fedt.

> skal nok få tøsebørnene til at blafre med ørene

Jeg er sq blevet for gammel til den slags

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : BJ

Dato : 04-10-04 21:53

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg er sq blevet for gammel til den slags

Aha, du kigger, men kan ikke huske hvorfor..

Bjørn Jørvad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:55

BJ wrote:

> Aha, du kigger, men kan ikke huske hvorfor..

Ja det er sådan noget lignende

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-10-04 21:30

> Så behøves jeg ikke flere/andre biler

Det var sgu en alternativ bilpark :D - Det kommer til at knibe med at komme
rundt til vinter, hvis vejrguderne begynder at kaste med sne! (Eller også
skal snekæderne findes frem). 200 heste ud gennem baghjulene på en hidsig
Escort...

\Mandal

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:52

Brian Fisker [8900] wrote:
> [...]
> komme rundt til vinter, hvis vejrguderne begynder at kaste med sne!
> (Eller også skal snekæderne findes frem). 200 heste ud gennem

Jamen så er det jo først at det bliver riiiigtigt sjovt
Jeg tror nu ikke at jeg ville nænne at køre i nogen af dem om vinteren.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-04 21:34

> [...]
>>

> Nope.
> Den første jeg ville købe ville være sådan en her:

og jeg som troede at du linkede til nogle "fede" biler

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:53

Tom wrote:

> og jeg som troede at du linkede til nogle "fede" biler

Jamen der er da én Ford i mellem

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-10-04 20:56

> He he, jeg kan også kun 'grine' ad alle dem med de nye/dyre biler

IMO er en bil andet end transport fra A til B, hvorfor jeg med glæde gerne
betaler for design, køreegenskaber, lyd, komfort osv. (Men kan da sagtens se
det fornuftige i at lade sig transportere så billigt så muligt, når andet
ikke har interesse.)

\Mandal

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-10-04 21:09

Brian Fisker [8900] wrote:

> [...]
> gerne betaler for design, køreegenskaber, lyd, komfort osv. (Men kan
> da sagtens se det fornuftige i at lade sig transportere så billigt så

Jeg har heller intet imod at folk køber dyre biler, det var bare Jimmys
indlæg, hvor han skriver at biler til 25000,- kr. intet er værd, jeg
opponerede imod.
Jeg ville da også gerne selv have en ny bil, jeg vil bare ikke betale så
mange penge for den

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-10-04 21:28

> Jeg har heller intet imod at folk køber dyre biler

Regnede jeg nu heller ikke med :D - Man hører bare så ofte folk beretter om
deres billige biler, og til tider ser de tingene lidt for sort/hvidt.

> det var bare Jimmys indlæg, hvor han skriver at biler til 25000,- kr.
> intet er værd, jeg opponerede imod.

Som skrivent herinde, burde han vide bedre! ;) - Der er jo talrige eksempler
på billige biler, der har haft laaang levetid med tilfredse ejere.

\Mandal

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 05-10-04 14:57

Brian Fisker [8900] wrote:
> [...]
>
> Regnede jeg nu heller ikke med :D - Man hører bare så ofte folk
> beretter om deres billige biler, og til tider ser de tingene lidt for

Jeps, men i modsætning til så mange andre, så synes jeg at det er direkte
billigt at have bil

> Som skrivent herinde, burde han vide bedre! ;) - Der er jo talrige
> eksempler på billige biler, der har haft laaang levetid med tilfredse
> ejere.

Ja og hvis man gør det rigtigt, så er der også penge at tjene

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : No1

Dato : 04-10-04 15:00

> Er ikke selv totalt vild med disse "fuldblods slæder" - men nice det er den
> [...]

Den Jaguar er da også mere cruiser end racer *host*morfar-Ford*host*.
Jeg ville hellere have en ældre Ferrari eller Porsche som racer, hvis
det var fordi den skulle koste under 1mio. kr. på danske plader.