Anonyme sms'er
Fra : Duffy

Dato : 02-10-04 23:46

Jeg er pludselig begyndt at modtage en masse "sjove" frække historier fra et
nummer, der hedder 51807903. Er det en slags spam, man nu også skal til at
kæmpe mod på sin mobiltelefon?
Duffy

Fra : Devast8or

Dato : 03-10-04 01:38

Duffy wrote:
> Jeg er pludselig begyndt at modtage en masse "sjove" frække historier
> fra et nummer, der hedder 51807903. Er det en slags spam, man nu også
> skal til at kæmpe mod på sin mobiltelefon?
> Duffy

Det kunne være en der har fået et forkert nummer oplyst og tror han/hun
skriver til en anden. Hvis ikke det indeholder nogen reklame er det næppe
spam. Men prøv at tjekke om du måske har fået tilmeldt dig noget SMS service
der sender jokes - de koster som regel kassen, så det er værd at undersøge.

krak og DGS kender ikke nummeret.

Devast8or

Fra : Fischer

Dato : 03-10-04 06:44

> Jeg er pludselig begyndt at modtage en masse "sjove" frække historier fra
> et nummer, der hedder 51807903. Er det en slags spam, man nu også skal til
> at kæmpe mod på sin mobiltelefon?

Det ligner et helt alm. privatnummer. Det kunne altså bare være en der har
forvekslet dit nummer med et andet.
Har du prøvet at ringe til nummeret eller sende en SMS for at få dette
opklaret?

*Fischer