Problemer ved modtagelse af SMS-beskeder i~
Fra : Kim Larsen

Dato : 02-10-04 09:47

Problemer ved modtagelse af SMS-beskeder i Sverige

Jeg var for et par måneder siden i Sverige nogle gange og her oplevede jeg
at modtage den samme SMS-besked op til 14 gange i løbet af nogle timer. Når
jeg så er kommet til Danmark er det så stoppet igen efter at jeg har
modtaget den samme besked en sidste gang herhjemme.

Er der nogen som har været ude for dette her i nyhedsgruppen og er der nogen
som kender årsagen til problemet? Jeg mener, det er noget med at
SMS-centralen ikke får besked herhjemme når der er afsendt en SMS men
hvorfor sker det ?

Kim Larsen

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Ped

Dato : 03-10-04 14:30

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som kender årsagen til problemet? Jeg mener, det er noget med at
> SMS-centralen ikke får besked herhjemme når der er afsendt en SMS men

Det har jeg oplevet flere gange, og alle gange i Frankrig, så sent som her i
sommer. Aner ikke hvorfor det sker, men jeg plejer at kunne få det til at
holde op ved at skifte operatør. Næsten alle steder er der jo flere at vælge
imellem.

M.v.h.

Jens L. Pedersen