Sprog i T610
Fra : JSAN

Dato : 02-10-04 09:38

Jeg har fået en T610 fra en kollega i Sverige. Dog er de eneste sprog i
telefonen Svensk, Finsk, Norsk og Engelsk.
Er der nogen der ved om man kan opdatere telefonen, så menuerne kan vises på
Dansk ?

MVH
Jan Skou Andersen

OBS: Fjern XXX i email adresse.

Fra : Insight Data

Dato : 02-10-04 11:14

Ja, den sprogpakke du har nu er EU4, den danske ligger i EU3.
Ingen problem at ændre, ring hvis jeg kan hjælpe.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : JSAN

Dato : 02-10-04 11:31

Hej Michael.

Tak for svaret !
Er det noget der skal gøres på "værksted" eller kan jeg evt. selv lægge
sprogpakken ind ? I bekræftende fald, hvordan ?
Hvad koster et evt. "værkstedsbesøg" ?

MVH
Jan

Fra : Ham selv

Dato : 02-10-04 11:34

50,-her og den skal i kabel, det er ret dyrt selv at investere i det, kan
ikke betale sig hvis det kun er den du skal have det gjort ved:)

Med venlig hilsen Per Sørensen

Email : djubiNOSPAM@djubi.dk

\\\\////
(o)(o)