mazda 2,0 med 3000 omdr./min. ???
Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-10-04 09:10

min mutter har en mazda 6to6 og når den startes ( selv i sommers ) ryger
omdrejningerne op på 2500 - 3000 ... og efter den er blevet lidt varm ryger
den ned på 5-700 omdr./min. ... hvorfor skyder den helt der op ??
- hvad kan der evt. gøres ved det ud over at skrotte den ?

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : alexbo

Dato : 02-10-04 09:46

" Johnny B 2000" skrev

> - hvad kan der evt. gøres ved det ud over at skrotte den ?

Lave automatchokeren.

mvh
Alex Christensen

Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-10-04 16:28

og hvad skal der gøres ved den ?

Fra : Brian Sørup

Dato : 02-10-04 16:39

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> og hvad skal der gøres ved den ?

Min havde det samme problem - der sidder en justeringsskrue på venstre
side af karburatoren (førersiden) der bestemmer hvor meget gas der gives
sammen med chokeren.

Der er et par andre skruer også - hvis du ikke er "teknikspasser" kan du
godt se hvilken skrue det drejer sig om, den sidder på en arm og træder
på en "knast"
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Johnny B 2000

Dato : 02-10-04 17:30

jeg vil prøve at overgå mine teknikspasser tendenser og finde DEN skrue

tak for hjælp