/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Brev fra bror
Fra : phk


Dato : 01-10-04 20:06

Min bror skrev følgende til mig i dag .... :


Jeg har haft en underlig dag i dag. Har været ude at køre i hele to vilde
Porscher - en 911 med 340 hk og en Carrera 4S - med firehjulstræk og
nogenlunde det samme antal hk. Hold kæft hvor det var sjovt. Jeg er helt
euforisk. Prøv at forestille dig ud mod Skals - ca. ved vejen til Kølsen
kørte jeg 100 - så fyrede jeg den af og slap igen midt på engen - der viste
den 220 km/t. Og den var slet, slet ikke færdig. Topfart 290 km/t. Rpm ved
100 var 2050.

Den første var en baghjulstrukket - uden nogen form for elektroniske
dikkedarer - en rigtig racerbil. Resten af historien kommer nok i bladet


Bladet er Golfstrømmen - udgivet af www.clubgolf.dk, så medlemmerne kan
glæde sig


--
Per, Esbjerg



 
 
ChristianTC (01-10-2004)
Kommentar
Fra : ChristianTC


Dato : 01-10-04 21:11


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
news:415dacfd$0$218$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Min bror skrev følgende til mig i dag .... :
>
>
> Jeg har haft en underlig dag i dag. Har været ude at køre i hele to vilde
> Porscher - en 911 med 340 hk og en Carrera 4S - med firehjulstræk og
> nogenlunde det samme antal hk. Hold kæft hvor det var sjovt. Jeg er helt
> euforisk. Prøv at forestille dig ud mod Skals - ca. ved vejen til Kølsen
> kørte jeg 100 - så fyrede jeg den af og slap igen midt på engen - der
> viste
> den 220 km/t. Og den var slet, slet ikke færdig. Topfart 290 km/t. Rpm ved
> 100 var 2050.
>
> Den første var en baghjulstrukket - uden nogen form for elektroniske
> dikkedarer - en rigtig racerbil. Resten af historien kommer nok i bladet
>
>
>
> Bladet er Golfstrømmen - udgivet af www.clubgolf.dk, så medlemmerne kan
> glæde sig

Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!



Cosworth POWER (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Cosworth POWER


Dato : 01-10-04 21:13

>> Jeg har haft en underlig dag i dag. Har været ude at køre i hele to
>> vilde Porscher - en 911 med 340 hk og en Carrera 4S - med
>> firehjulstræk og nogenlunde det samme antal hk. Hold kæft hvor det
>> var sjovt.

Det lyder sjovt :D


> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!

Den kan da ikke nå at registrere ham?


--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide



Jonas R. (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 02-10-04 01:50

Cosworth POWER wrote:
>>> Jeg har haft en underlig dag i dag. Har været ude at køre i hele to
>>> vilde Porscher - en 911 med 340 hk og en Carrera 4S - med
>>> firehjulstræk og nogenlunde det samme antal hk. Hold kæft hvor det
>>> var sjovt.
> Det lyder sjovt :D

Det er faenme vejen frem, porsche med masser af heste kræfter :)


>
>> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!
>
> Den kan da ikke nå at registrere ham?

Nej, man skal bare køre over 250 så kan deres læsere ikke registrere noget,
ifølge min jammer/dector ;)

/Jonas R.



Morten Lorenzen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 02-10-04 13:23

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:415dfb45$0$277$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nej, man skal bare køre over 250 så kan deres læsere ikke registrere
> noget,
> ifølge min jammer/dector ;)

No shit?

-M



Jonas R. (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 02-10-04 13:51

Morten Lorenzen wrote:
SNIP
> No shit?

Nej det var shit, var relativ fuld da jeg skrev det igår.

/Jonas R.



Morten Lorenzen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 02-10-04 14:02

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:415ea43d$0$281$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nej det var shit, var relativ fuld da jeg skrev det igår.

Okey, var heller ikke helt sikker. :)

-M



Cosworth POWER (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Cosworth POWER


Dato : 02-10-04 15:27

> Nej, man skal bare køre over 250 så kan deres læsere ikke registrere
> noget, ifølge min jammer/dector ;)

ROFL!!!! :D

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide



Brian Fisker [8900] (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Brian Fisker [8900]


Dato : 01-10-04 21:20

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:415db9dd$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!

*Gaaab*

Glæd dig dog over mandens oplevelse! Kører du aldrig for stærkt?

\Mandal



Per O. (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 01-10-04 21:38

Brian Fisker [8900] wrote:
> "ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:415db9dd$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!
>
> *Gaaab*
>
> Glæd dig dog over mandens oplevelse! Kører du aldrig for stærkt?

Jeg kan slet ikke køre så meget for stærkt
Det er jo 175% over hastighedgrænsen på almindelig landevej ... så meget for
stærkt er det vist trods alt ikke ret mange der er tossede nok til at køre
på almindelig vej !
Er det ikke ved 60% pappet ryger ???

Per O.



Brian Fisker [8900] (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Brian Fisker [8900]


Dato : 01-10-04 21:48

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
news:cjkf65$rs5$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg kan slet ikke køre så meget for stærkt

Så er der ikke noget at bekymre sig om

> Det er jo 175% over hastighedgrænsen på almindelig landevej ... så meget
> for stærkt er det vist trods alt ikke ret mange der er tossede nok til at
> køre på almindelig vej !

Hvis forholdende er til det, og i 20 sek. Jooo, måske - hvis man havde lånt
en 320 hk Porsche...

> Er det ikke ved 60% pappet ryger ???

Don't know. Det spekulerer jeg ikke på. Jeg kører efter forholdene og
stirrer mig ikke blind på speedometeret.

\Mandal, der nok mest skriver dette indlæg i irritation over et "jeg håber
du blev taget af politiet, din slemme forbryder"-indlæg



Per O. (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Per O.


Dato : 01-10-04 22:43

> \Mandal, der nok mest skriver dette indlæg i irritation over et "jeg
> håber du blev taget af politiet, din slemme forbryder"-indlæg

Står der noget om det i indlægget ?

Per O.



Brian Fisker [8900] (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Brian Fisker [8900]


Dato : 02-10-04 08:00

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
news:cjkivd$sts$1@news.net.uni-c.dk...
> Står der noget om det i indlægget ?

Beklager, der skulle have stået "det oprindelige indlæg". Der var sørme
intet at sætte en finger på i dit indlæg, Per :D

\Mandal



Joe (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Joe


Dato : 02-10-04 08:56


"Brian Fisker [8900]" <Mandal@+FjernMig+edb.dk> wrote in message
news:415dc291$0$>
> > Det er jo 175% over hastighedgrænsen på almindelig landevej ... så meget
> > for stærkt er det vist trods alt ikke ret mange der er tossede nok til
at
> > køre på almindelig vej !
>
> Hvis forholdende er til det, og i 20 sek. Jooo, måske - hvis man havde
lånt
> en 320 hk Porsche...

Jamen det er jo lige det.
Har du som kører styr på alle de faktorer der på en eller anden måde kan
have indflydelse på den færden på vejen?




Joe (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Joe


Dato : 02-10-04 08:54


"Brian Fisker [8900]" <Mandal@+FjernMig+edb.dk> wrote in message
news:415dbbf1$0$244$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:415db9dd$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> > Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!
>
> *Gaaab*
>
> Glæd dig dog over mandens oplevelse! Kører du aldrig for stærkt?

Hvad har det med sagen at gøre?
Nu kender vi ikke historien, så det er lidt svært at udtale sig, men der er
altså forskel på at køre med 5-10 km for meget og så med den hastighed der
blev beskrevet.

Hvis nu turen havde haft en alvorlig udgang, skulle vi så stadigvæk glæde os
over mandens oplevelse?






Claus Fabritius (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Claus Fabritius


Dato : 02-10-04 17:28

"Joe" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
news:c8t7d.21$DL1.10@news.get2net.dk...

> Hvis nu turen havde haft en alvorlig udgang, skulle vi så stadigvæk glæde
os
> over mandens oplevelse?

Nej, så havde manden jo ikke haft en god oplevelse :)
--
MVH
Claus Fabritius
Millioner af ferskner. Ferskner til mig.
Millioner af ferskner. Ferskner for gratis.



Uffe Bærentsen (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Bærentsen


Dato : 01-10-04 21:46


"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:415db9dd$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Prøv at forestille dig ud mod Skals - ca. ved vejen til Kølsen
>> kørte jeg 100 - så fyrede jeg den af og slap igen midt på engen - der
>> viste
>> den 220 km/t. Og den var slet, slet ikke færdig. Topfart 290 km/t. Rpm
>> ved
>> 100 var 2050.

> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!

Ren teori:
Der var ikke nogen bagved, da vejen var afspærret.
Der var heller ikke nogen foran, vejen var også afspærret.
Der var ikke nogen sideveje.

Eller måske det var en øde vej, hvor der var givet tilladelse.

Bare et par strøtanker

Når der kan optages reklamer på en landingsbane, der er i daglig drift.
Hvorfor så ikke det andet?




--
mvh Uffe



Peter Weis (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 01-10-04 22:29

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> Der var ikke nogen sideveje.

Sådan nogle behøver et stykke råvildt nu ikke. De kan dukke op de
underligste steder fra.
Personligt ville jeg ikke turde tage risikoen på andet end motorveje, som i
det store hele er afspærrede på risikable strækninger.

mvh
Peter

John Sahl (01-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 01-10-04 22:45

Peter Weis wrote:
> Sådan nogle behøver et stykke råvildt nu ikke. De kan dukke op de
> underligste steder fra.

Det kaldes en kalkuleret risiko.

> Personligt ville jeg ikke turde tage risikoen på andet end motorveje,
> som i det store hele er afspærrede på risikable strækninger.

Sådan noget fis, dyrene kan sagtens komme ind, men bild du
dig bare ind at du er sikrere af den grund

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Peter Weis (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 01-10-04 23:03

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> Sådan noget fis, dyrene kan sagtens komme ind, men bild du
> dig bare ind at du er sikrere af den grund

Fis som i "is med fis"?
Jeg har aldrig set større dyr end ræve kørt ihjel på motorvejene.

mvh
Peter

John Sahl (01-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 01-10-04 23:05

Peter Weis wrote:
> Jeg har aldrig set større dyr end ræve kørt ihjel på motorvejene.

De slår også pænt hårdt med de hastigheder.

Tro nu endelig ikke at jeg bebrejder dig dit valg, det er helt
op til dig selv, men forstår bare ikke at du så kan bebrejde
andre for deres valg med næsten samme emne.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Peter Weis (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 02-10-04 07:30

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> Tro nu endelig ikke at jeg bebrejder dig dit valg, det er helt
> op til dig selv, men forstår bare ikke at du så kan bebrejde
> andre for deres valg med næsten samme emne.

Jeg har nu svært ved at se noget bebrejdende i mit indlæg. Men hvis Uffe
følte det som en bebrejdelse, så undskylder jeg meget.
Det eneste jeg ville var at påpege at der er andre faktorer end afspærring
af vejen og fravær af sideveje at tage hensyn til.

mvh
Peter

Rene Joergensen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Rene Joergensen


Dato : 02-10-04 10:27

Peter Weis <p.weis@email.dk> wrote:

> Jeg har aldrig set større dyr end ræve kørt ihjel på motorvejene.

Jeg har ellers flere gange set rådyr være kørt ihjel, det er et værre
svineri med blod ud over det hele.

--
-René


Peter Weis (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 02-10-04 16:43

Rene Joergensen <fox@nospam.dk> wrote:

> Jeg har ellers flere gange set rådyr være kørt ihjel, det er et værre
> svineri med blod ud over det hele.

Det har jeg kun set på landeveje. Det er ikke hver gang at bilen kan
fortsætte for egen kraft.

mvh
Peter

Rene Joergensen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Rene Joergensen


Dato : 02-10-04 17:40

Peter Weis <p.weis@email.dk> wrote:

>> Jeg har ellers flere gange set rådyr være kørt ihjel, det er et værre
>> svineri med blod ud over det hele.
> Det har jeg kun set på landeveje. Det er ikke hver gang at bilen kan
> fortsætte for egen kraft.

Det er som sagt set flere gange på sydmotorvejen mellem Vordingborg og
Lellinge. Kører strækningen 2 gange hver dag.

--
-René


Andreas M. Hansen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Andreas M. Hansen


Dato : 02-10-04 18:46

>> Jeg har aldrig set større dyr end ræve kørt ihjel på motorvejene.
>

Her i det sydjyske sker det ganske ofte at en flok kreaturer forcerer hegnet
her i efterårstiden - de forefindes også på motorvejen ! - hvordan sådan en
stud på en 4-500 kg vil indvirke på karosseriformen, når man kommer blæsende
med 250+ tør jeg knap nok gætte på...

mvh

Andreas M. Hansen


Peter Weis (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 03-10-04 09:25

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote:

> Her i det sydjyske sker det ganske ofte at en flok kreaturer forcerer
> hegnet her i efterårstiden - de forefindes også på motorvejen ! -
> hvordan sådan en stud på en 4-500 kg vil indvirke på karosseriformen,
> når man kommer blæsende med 250+ tør jeg knap nok gætte på...

Her i Nordsjælland er der også mange stude på motorvejen

mvh
Peter

Kate (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Kate


Dato : 03-10-04 16:30

Peter Weis <p.weis@email.dk..slet> wrote in
news:Xns957766A0C6F99pweisemaildkslet@127.0.0.1:

> Her i Nordsjælland er der også mange stude på motorvejen

De vejer forhåbentligt ikke 500kg

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Peter Weis (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 03-10-04 21:34

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> De vejer forhåbentligt ikke 500kg

De er ofte iklædt en harnisk på omkring den dobbelte vægt.

mvh
Peter

Joe (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Joe


Dato : 02-10-04 08:57


"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message > Peter Weis wrote:
> > Sådan nogle behøver et stykke råvildt nu ikke. De kan dukke op de
> > underligste steder fra.
>
> Det kaldes en kalkuleret risiko.

LOL, ja det hedder det også når man kører over for rødt, kører hjem med en
lige "skid" på, mv.
Al færden er jo en kalkuleret risiko, spørgsmålet er så bare om du er den
rette til at tage den vurdering.

>
>



John Sahl (02-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 02-10-04 10:09

Joe wrote:
> Al færden er jo en kalkuleret risiko, spørgsmålet er så bare om du er
> den rette til at tage den vurdering.

Påstår du med ramme alvor at regeringen vurderer hver enkelt
situation bedre end jeg?

Jeg har det ok med at de udstikker nogle generelle guidelines,
men andet kan jeg ikke bruge det til.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Peter Weis (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 02-10-04 16:43

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> Jeg har det ok med at de udstikker nogle generelle guidelines,
> men andet kan jeg ikke bruge det til.

Heller ikke mht promillekørsel? Det ville undre mig.

mvh
Peter

John Sahl (02-10-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 02-10-04 16:55

Peter Weis wrote:
> Heller ikke mht promillekørsel? Det ville undre mig.

Der findes dor mig ikke noget der hedder promillekørsel,
enten drikker man, eller også kører man. Der er ofr mig
intet der i mellem.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



phk (02-10-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 02-10-04 08:48


"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:415dc1f7$0$204$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> > Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!
>
> Ren teori:
> Der var ikke nogen bagved, da vejen var afspærret.
> Der var heller ikke nogen foran, vejen var også afspærret.
> Der var ikke nogen sideveje.
>
> Eller måske det var en øde vej, hvor der var givet tilladelse.
>
> Bare et par strøtanker

Skals Enge ved Kølsen er et stykke lige landevej uden tilkørselsveje - der
er ikke så mange der er interesserede i at køre deres bil ud i engene.

--
Per, Esbjerg



Morten Lorenzen (01-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 01-10-04 21:52

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:415db9dd$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!

Slap da af pivedyr. - Kan berolige dig med at det også sagtens kan lade sig
gøre at køre 300+ på de "jyske motorveje".

-M



Jonas R. (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Jonas R.


Dato : 02-10-04 01:53

Morten Lorenzen wrote:
SNIP
> Slap da af pivedyr. - Kan berolige dig med at det også sagtens kan
> lade sig gøre at køre 300+ på de "jyske motorveje".

Nej det kræver da bare en hurtig nok bil, men det kan altså også sagtens
lade sig gøre at køre 250+ på de sjællandanske motorveje. 300+ kan sikkert
også lade sig gøre, men så hurtig er min bil dog ikke hehe. >>> Var det i en
ferrrari?

(folk der ikke kan overskue dette kan bare lade vær at kommentere det)



Morten Lorenzen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 02-10-04 08:42

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:415dfbea$0$269$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nej det kræver da bare en hurtig nok bil, men det kan altså også sagtens
> lade sig gøre at køre 250+ på de sjællandanske motorveje. 300+ kan
> sikkert
> også lade sig gøre, men så hurtig er min bil dog ikke hehe. >>> Var det i
> en
> ferrrari?

Yes :)

-M



Claus Fabritius (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Claus Fabritius


Dato : 02-10-04 17:33

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:415dfbea$0$269$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Nej det kræver da bare en hurtig nok bil, men det kan altså også sagtens
> lade sig gøre at køre 250+ på de sjællandanske motorveje. 300+ kan
sikkert
> også lade sig gøre, men så hurtig er min bil dog ikke hehe. >>> Var det i
en
> ferrrari?
>
> (folk der ikke kan overskue dette kan bare lade vær at kommentere det)

Du skulle skamme dig. Sådan at køre rundt og gøre vejene farlige, og så har
du tilmed tilladt dig at smutte fra mig med over 200 (Fordi min gamle ikke
kunne rende mere end 210:)
--
MVH
Claus Fabritius
Millioner af ferskner. Ferskner til mig.
Millioner af ferskner. Ferskner for gratis.



Joe (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Joe


Dato : 02-10-04 08:51


"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> wrote in message
news:415dc35d$0>


> Slap da af pivedyr.

Tør øjnene tøs,

> - Kan berolige dig med at det også sagtens kan lade sig
> gøre at køre 300+ på de "jyske motorveje".

Alt kan lade sig gøre også i DK, det er et spørgsmål om det er forsvarligt.
Men heh, det tænker sådanne airheads som dig nok ikke på.





Peter (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 02-10-04 09:38

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:415dc35d$0$22702$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> "ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:415db9dd$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>> Håber politiet fik dig i en af deres fotovogne!!!!!
>
> Slap da af pivedyr. - Kan berolige dig med at det også sagtens kan lade
> sig gøre at køre 300+ på de "jyske motorveje".

Respect!

Hvor og i hvad?

/Peter



Morten Lorenzen (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 02-10-04 13:22

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
news:415e68f7$0$160$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hvor og i hvad?

Østjylland. - Ferrari V12 (Siger ikke mere, det er aaalt for nemt at
gennemskue hvis bilen er hvis jeg siger mere :) )

-M



Christian (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Christian


Dato : 03-10-04 23:08

Morten Lorenzen griflede den 02-10-2004 14:22:

>
>>Hvor og i hvad?
>
>
> Østjylland. - Ferrari V12 (Siger ikke mere, det er aaalt for nemt at
> gennemskue hvis bilen er hvis jeg siger mere :) )
>
> -M

Fredericia området ? Rød ?


--
/Christian

Morten Lorenzen (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 03-10-04 23:36

"Christian" <Nothing@Here> skrev i en meddelelse
news:41607843$0$55832$14726298@news.sunsite.dk...

> Fredericia området ? Rød ?

Nej, og ja :)

-M



Rasmus Hauch (02-10-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Hauch


Dato : 02-10-04 21:00

>> Slap da af pivedyr. - Kan berolige dig med at det også sagtens kan
>> lade sig gøre at køre 300+ på de "jyske motorveje".

Storebæltsbroen er også god..(-:
Der kommer der ikke lige et rådyr ind fra siden,ihvertifald.((-:
Mvh
Rasmus H (som også har rundet de 300 på dansk asfalt)



Claus Fabritius (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Claus Fabritius


Dato : 03-10-04 09:09

"Rasmus Hauch" <ditrasSLET@greennet.gl> skrev i en meddelelse
news:vMD7d.841$lP1.259@news.get2net.dk...

> Storebæltsbroen er også god..(-:

Der er jo også fordelen med hældningen. Den booster lige accelerationen
lidt. Personligt er jeg dog ikke glad for det, med mindre der er
vindstille.

> Der kommer der ikke lige et rådyr ind fra siden,ihvertifald.((-:

Nej, men du risikerer at en fisk vil krydse din vej, og det sviner nok også
pænt meget. Især hvis det er en stor haj :)

> Rasmus H (som også har rundet de 300 på dansk asfalt)
--
Claus Fabritius
Som stadig har de 300 til gode



Morten Lorenzen (03-10-2004)
Kommentar
Fra : Morten Lorenzen


Dato : 03-10-04 11:26

"Rasmus Hauch" <ditrasSLET@greennet.gl> skrev i en meddelelse
news:vMD7d.841$lP1.259@news.get2net.dk...

> Storebæltsbroen er også god..(-:

Yes, Øresundsbroen, er blandt mine favoritter. Fyr den af fra
betalingsanlægget, op over toppen ned på det flade stykke inden tunnellen. -
Her kan ALLE biler når topfart. :)

> Der kommer der ikke lige et rådyr ind fra siden,ihvertifald.((-:

Det skulle da lige være Kaj & Bøje. :)

-M



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408658
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste