K: bundbræt
Fra : The MANN

Dato : 01-10-04 14:31

Hejsa NG

Jeg overvejer at købe nyt bundkort + cpu

Skal passe sammen med 256+512 ddr ram 2x 80 giga seagaet HDér + 1 maxtor 40
giga

Strømforsyning = 400watt king kong ca 2 dage gammel

Har i nogle foreslag op til ca 3000,00 DKR

The Mann

Fra : Leony

Dato : 01-10-04 14:56

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har i nogle foreslag op til ca 3000,00 DKR

Kig efter et Abit bundkort.
Vælg det du synes bedst om.

Processoren bliver hvad du kan købe for de sidste penge.
Barton burde være mere end rigeligt.

Hvis du er avanceret, så investerer du i 64-bits system. Ved ikke om
dine finanser rækker til det.
Jeg ville dog vente 1 års tid endnu.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : FedeDorit

Dato : 01-10-04 19:03

"Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Kig efter et Abit bundkort.

Abit NF7-S V2.0

> Vælg det du synes bedst om.

Abit NF7-S V2.0

--
24 Timers HYGGE LAN på FYN !
http://santalan.santaclan.dk/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-10-04 17:00

FedeDorit wrote:

> Abit NF7-S V2.0

nForce dur ikke til Linux. Af samme årsag har jeg et KV7 liggende (skal
snart tages i brug).

Jesper G. Poulsen