Online "The The" koncert + videoer - Her!
Fra : Per Madsen

Dato : 01-10-04 14:23

Heys

Faldt lige over denne her side, hvor "The The" har lagt en kanonfed live
koncert, samt en hel del af musikvideoerne fra 80'erne og 90'erne, ud
til fri afbenyttelse. Serveren er ikke den hurtigste, men med bredbånd
gør det jo ikke så meget...
Tænkte det måske kunne interessere et par af jer
Udgiver de/han stadig plader forresten?

http://www.thethe.com/sections/cinema/cinema.html

--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Per Madsen

Dato : 01-10-04 14:25

Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

> [...]
> gør det jo ikke så meget...
> Tænkte det måske kunne interessere et par af jer

Ups...sorry...glem det...skulle ha været ovre i dk.kultur.musik...

--
Mhv. Per Madsen
http:/7www.madsenblog.tk

Fra : Jonas Voss

Dato : 01-10-04 14:37

In dk.edb.mac, Per Madsen <permandREMOVETHIS@cool.dk> wrote:

[...]

> Ups...sorry...glem det...skulle ha været ovre i dk.kultur.musik...

Au contraire, tak for link:(:

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"One's never alone with a rubber duck."

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-10-04 08:48

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Au contraire, tak for link:(:

Enig, lad os udvide OTS'en il osse at omfatte Mat Johnsons værker.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-10-04 08:47

> [...]

> gør det jo ikke så meget...
> Tænkte det måske kunne interessere et par af jer

mja det kommer an på hvad "stadig" er, Mat Johsons seneste udspil var
Naked Self fra år 2000. Han skulle have spillet på Roskilde samme år,
men hans koncert blev aflyst pga af ulukken under Perl Jam.

På Hanky Panky coveret annoncerede han at han ville lave lignende
projekter med udgangspunkt i3-4 andre root kunstneres værker, men da
Hanky Panky ikke just var et hit er det muligt at pladeselskabet aflyste
disse projekter eller undlod at udgive dem.

Er i øvrigt helt pjattet med hans udgave af your cheating heart.

Fra : Per Madsen

Dato : 02-10-04 10:35

Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> [...]
> disse projekter eller undlod at udgive dem.
>
> Er i øvrigt helt pjattet med hans udgave af your cheating heart.

Han lagde forøvrigt hele "Naked Self" ud til fri download i frustration
over manglende støtte fra pladeselskabet...Håber der snart kommer nyt
fra ham.

....tak for info Morten
--
Mhv. Per Madsen
http://www.madsenblog.tk

Fra : Lone Schmidt

Dato : 02-10-04 13:07

> [...]

> Han lagde forøvrigt hele "Naked Self" ud til fri download i frustration
> over manglende støtte fra pladeselskabet...Håber der snart kommer nyt

Iøvrigt synes jeg at dit indslag, som slet ikke skulle være her,
er et dejligt afbræk i Mac snakken, og som jeg husker det er der en del
musikglade Macbrugere, så post endelig dine musik perler her
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Jonas Voss

Dato : 02-10-04 17:17

In dk.edb.mac, Morten Reippuert Knudsen <nospam@reippuert.dk> wrote:

> mja det kommer an på hvad "stadig" er, Mat Johsons seneste udspil var
> Naked Self fra år 2000. Han skulle have spillet på Roskilde samme år,
> men hans koncert blev aflyst pga af ulukken under Perl Jam.

Matt Johnson spillede med The The på Roskilde 2000.

Jeg gik fra Underworld på Grøn for at høre The The spille på Hvid scene,
og kom der forbi Orange hvor ulykken lige var sket.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

"Time is an illusion. Lunchtime doubly so."

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-10-04 23:59

Jonas Voss <voss@null.dk> wrote:

> Matt Johnson spillede med The The på Roskilde 2000.

> Jeg gik fra Underworld på Grøn for at høre The The spille på Hvid scene,
> og kom der forbi Orange hvor ulykken lige var sket.

Jeg sad hjemme og ventede på at konceretn skulle transmiteres direkte
men koncerten kom aldrig igang - såvidt jeg husker vidste end ikke DR
hvorfor de ikke kunne transmitere. Jeg mener osse at koncerten aldrig
kom igang.

Fra : Jonas Voss

Dato : 03-10-04 18:55

> [...]

> men koncerten kom aldrig igang - såvidt jeg husker vidste end ikke DR
> hvorfor de ikke kunne transmitere. Jeg mener osse at koncerten aldrig

Så var DR sikkert for utålmodige. Jeg så koncerten selv, og kender en
der var backstage bagefter og snakke med Matt Johnson.

Koncerten var i øvrigt ganske udmærket.

--
| Jonas @ 55.75, 12.42 | <http://blog.verture.net/> |

IP: We all do.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-10-04 08:16

> Så var DR sikkert for utålmodige. Jeg så koncerten selv.

lucky U. Det er faktisk den eneste reference jeg er stødt på mht.
koncerten.