w201 vs C-klasse
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 30-09-04 23:14

Har kikket lidt omkring og er faktisk lidt overrasket over at en 90'er 190E
2.3 kan koste mere end en 96'er C180. Dog har 190'eren kun gået 130k og C'en
280k.

Ligeledes faldt jeg over en 190E 2.3-16v Turbo, dvs en original Albert i
Tyskland.
Man er voldsomt fristet, med de priser man kan få en AMG, Carlson, Evo osv.
til i Tyskland. Men selv om det er en gammel bil koster de let både 80 og
100k i afgift.

Leon
Pt. bil løs kikker på 535i, 730i, S2, 190E 2.3-16v (selvom at de mangler
2 eller flere propper)

---

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 01-10-04 05:18

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> wrote in message
> [...]
C'en
> 280k.
>
> Ligeledes faldt jeg over en 190E 2.3-16v Turbo, dvs en original Albert i

sA vidt jeg er orienteret er der aldrig lavet en orginal w201 190e 2.3-16v i
turbo udgave. Men ellers en fantastisk maskine som ogsA mit hjerte banker
for.

> Man er voldsomt fristet, med de priser man kan få en AMG, Carlson, Evo
osv.
> til i Tyskland. Men selv om det er en gammel bil koster de let både 80 og
> 100k i afgift.

Ja danske bil afgifter er fanden selv nAr man bor i Dk - det ser straks
lysere ud nAr man bor USA

Mvh
B. Madsen

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 01-10-04 05:21

Ps -
<http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6328&item
=2491462866&rd=1&ssPageName=WDVW>

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 01-10-04 13:04

> sA vidt jeg er orienteret er der aldrig lavet en orginal w201 190e 2.3-16v
> turbo udgave. Men ellers en fantastisk maskine som ogsA mit hjerte banker
> for.

Det er ikke en original MB, det er en AMG jo heller ikke... det er et firma
der hedder tunings Albert, som lavede dem i en turbo udgave.

Mvh
Leon

---