Erfaringer med Unotel
Fra : mullerman

Dato : 30-09-04 20:20

Hej NG

Jeg søger erfaringer - gode/dårlige - med Unotel.

De er jo ganske billige. Men er der noget skjult, noget jeg skal passe på
eller er det bare at springe ud i det?

Jeg er interesseret i Solo abonnementet - dvs kun mobiltelefoni.

Martin

Fra : JRH

Dato : 30-09-04 20:27

Jeg har absolut gode erfaringer med Unotel. Jeg har flyttet såvel fastnet
som mobiltelefoni til Unotel og det gik helt smertefrit. Super
kundebetjening, så jeg kan absolut anfefale dem.

JRH

Fra : René Jacobsen

Dato : 01-10-04 02:08

mullerman wrote:
> Jeg søger erfaringer - gode/dårlige - med Unotel.

Jeg har haft mobiltelefoni hos Unotel siden 27.07.2004. De gange jeg har
kontaktet dem, har de vendt hurtigt tilbage med et præcist svar på mine
spørgsmål eller med en løsning på mine problemer. Deres kundelogin
virker som den skal og det virker også i Firefox/Mozilla - dejligt!.
Teknisk set har jeg kun oplevet at min telefon virker som den skal og
som jeg forventer. Før var jeg kunde hos Telmore. Jeg kan ikke "mærke
forskel" på Telmore og Unotel(hvilket er positivt), men de benytter jo
også begge TDC's mobilnetværk. Så alt i alt er jeg meget tilfreds. Efter
min mening er de nummer "número uno" ;)

> De er jo ganske billige. Men er der noget skjult, noget jeg skal passe på
> eller er det bare at springe ud i det?

Det eneste der er lidt usædvaneligt i forhold til andre mobilselskaber
er, at hvis der er nogen der ringer forgæves til din telefon, og
samtalen ryger videre til din mobilsvarer, så betaler du for viderestilling.

René

Fra : Mads Stetter

Dato : 03-10-04 15:45

René Jacobsen wrote:

> [...]
> er, at hvis der er nogen der ringer forgæves til din telefon, og
> samtalen ryger videre til din mobilsvarer, så betaler du for

Sådan har det vel altid været?

Mener da også selv man vetarler for det hos telmore?

MVH

Fra : René Jacobsen

Dato : 04-10-04 08:30

Mads Stetter wrote:

> Sådan har det vel altid været?
>
> Mener da også selv man vetarler for det hos telmore?

Jeg lavede i går en test for at undersøge om der var forskel på

a) telefonen først ringer og der derefter viderestilles til telefonsvareren

b) telefonen er slukket og der derfor viderestilles med det samme til
telefonsvareren

Jeg kan på min oversigt over forbrug konstatere, at man hos Unotel
betaler viderestilling for begge dele.

På Telmores hjemmeside står:
<https://web.telmore.dk/about/contact.html>
(Få hjælp her -> Spørgsmål & Svar -> TELMORE services -> TELMORE-Svar)

"TELMORE-Svar fungerer som en almindelig telefonsvarer. Alle dine opkald
besvares automatisk, hvis du enten har slukket din mobiltelefon, er uden
for dækningsområdet eller hvis du ikke tager telefonen, når den ringer."

og

"Viderestillingen til din TELMORE-Svar er gratis, mens det koster
almindelig opkalds- og minuttakst i Danmark at aflytte dine beskeder."

Jeg mener ikke der med ovenstående kan være nogen tvivl om, at det er
gratis hos Telmore.

Men det er efter min mening stort set det eneste minus ved Unotel, i
forhold til fx. Telmore. Men med de fordele er er hos Unotel fx. lavere
minuttakst og sms-takst mm., synes jeg der er god grund til at blive
kunde hos Unotel.

René