Godt sted at få undervognsbehandling i sto~
Fra : Jonas R.

Dato : 30-09-04 17:00

Nogen som kender et godt sted at få en undervognbehandling i stor kbh?

BIlen er en audi s2.

Hvilket mærke skal man vælge dinotrol osv.?

Brorer de normalt huller i bilen eller hvordan fordeler de det hele? Vil
nemlig ikke have nogen huller i min karos.

MVH

Jonas R.

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-04 17:30

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Brorer de normalt huller i bilen eller hvordan fordeler de det hele? Vil
> nemlig ikke have nogen huller i min karos.

Jeg vil anbefale Dinitrol!

Jeg har undersøgt priserne hos de fleste Dinitrol i Storkøbenhavn og det er
mere eller mindre samme priser, få hundrede kroner skiller dem ad fra sted
til sted.

Se forhandlerne her: http://www.dinitrol.dk/imagemap/index.php?location=46

Men http://www.dinitrol-rodovre.dk/ ville jeg nok tage, da de tilbyder
tv-inspektion af bilen et år efter behandling, som de automatisk indkalder
til. Det syntes jeg er flot og jeg mener ikke at nogen af de andre tilbyder
dette!

Husk at du kan få 15% rabat hos Dinitrol som FDM-medlem og er du ikke medlem
kan du melde dig ind for nogenlunde det samme som du får i rabat (515 kr.
for et års medlemsskab hos FDM) og så har du da fået et års gratis
medlemskab med mdr. blad og andre fordele og rabat muligheder!

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 30-09-04 20:30

Jeg vil anbefale en der har stor erfaring og gør arbejdet ordentligt. Om han
bruger Dinitrol eller Pava er nok ikke det vigtigste.

Prøv evt. at kontakte Helsinge Bilpleje, da han har et meget godt ry, og
desuden laver mange specialbiler. Om du kan undgå at få lavet huller i
forbindelse med hulrums beskyttelse, er jeg dog ikke sikker på.

Stedet har i øvrigt tidligere været positivt omtalt i gruppen, og om du
kommer med privatimporterede "enkelt-modeller" eller gitterramme biler er
ligegyldigt. Jeg har selv prøvet begge dele. Der kan dog være uhyggelig lang
ventetid.

MVH Klaus

Fra : Smileren

Dato : 01-10-04 21:46

> [...]
> mere eller mindre samme priser, få hundrede kroner skiller dem ad fra sted

Men hvad er prisen så??

Fra : Michael Thrane

Dato : 04-10-04 02:27

"Peter" <-> skrev i en meddelelse

> [...]
> (515 kr. for et års medlemsskab hos FDM) og så har du da fået et års
> gratis medlemskab med mdr. blad og andre fordele og rabat muligheder!

Lige netop Dinitrol i Rødovre giver ligeledes 19 % Rabat til de heldige
medlemmer af forbrugsforeningen.

mvh

Michael

Fra : Cosworth POWER

Dato : 30-09-04 20:28

> Nogen som kender et godt sted at få en undervognbehandling i stor kbh?

Fraråder Dinitrol i Birkerød og PAVA i Farum. Har hørt godt om Dinitrol i
Humlebæk af den lokale taxavognmand (S400 CDI), så dem vil jeg klart vælge!

> BIlen er en audi s2.
>
> Hvilket mærke skal man vælge dinotrol osv.?

Det skal være Dinitrol.

> Brorer de normalt huller i bilen eller hvordan fordeler de det hele?
> Vil nemlig ikke have nogen huller i min karos.

Det bliver svært at undgå hvis det er en komplet behandling.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Peter Herløv

Dato : 30-09-04 21:13

Dinitrol Rødovre tør jeg godt anbefale.. - i visse tilfælde er det
nødvendigt at bore huller for at rustbeskytte kritiske hulrum indefra, hvis
der ikke er propper fra fabrikken der kan afmonteres..

Mvh
Peter