/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Klage til 3 - opfølgning
Fra : Kristian Ørmen Peder~


Dato : 30-09-04 16:17

Jeg har nu fået brev fra 3 angående min klage.

I brevet står at de har modtaget min klage og at de ifølge dansk lovgivning
har 3 måneder til at svare på denne.

Jeg ringer så for at snakke med ham der har skrevet brevet. Det kunne jeg
ikke komme til men hun ville undersøge det med ham og vende tilbage indenfor
ca. 20 min. Mit spørgsmål lød på hvor i den danske lovgivning det står at de
har 3 måneder til at behandle en klage.

Efter 1 time ringer jeg så igen for at høre hvad der skete. Hende jeg havde
snakket med var gået hjem i mellemtiden men hun kunne se at hun havde prøvet
at ringe et par gange. Jeg sagde så at der så måtte være noget galt med min
telefon for den havde ikke ringet.

Dog havde hun svaret på mit spørgsmål som var noget så frækt som at det
kunne jeg få svar på ved at ringe til Telestyrelsen.

Det svar var jeg ikke tilfreds med men det var det eneste hun kunne give mig
desværre. Jeg bad hende så om at fejlmelde min telefon for som jeg sagde til
hende måtte der jo være en periodisk fejl når den anden kundeservice
medarbejder ikke kunne ringe til mig. Men det ville hun ikke, hun ringede op
igen og i og med den virkede var der jo ikke noget at fejlmelde.

Som jeg sagde til hende måtte min konklusion så være at hende den anden
medarbejder nok havde "glemt" at ringe tilbage !!!


Er der nogen der ved hvor i lovgivningen det skulle stå at de har 3 måneder
til at svare på en klage ?

- Kristian



 
 
Henrik Stavnshøj (30-09-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Stavnshøj


Dato : 30-09-04 17:08

"Kristian Ørmen Pedersen" <koep@koep.net> skrev i en meddelelse
news:415c2383$0$55826$14726298@news.sunsite.dk...
> Jeg har nu fået brev fra 3 angående min klage.

-snip- beretning

Deres svar om Telestyrelsen er ganske rigtigt lidt frækt.

Det du skulle gøre er at henvende dig til Teleankenævnet og bede om råd.
Jeg har selv været indblandet i en klage, hvor vi var ind over dem, og det
hjælper ganske meget, også idet teleselskabet pludselig kan se at det er en
kunde der har styr på nogle af tingene.

Det fremmer processen gevaldigt, og giver én selv ro i sjælen mht. det man
foretager sig, og de ting teleselskabet svarer igen med.

De tre måneder mener jeg ikke holder, men det kan du få svar på hos
teleankenævnet, og på hvordan du så skal forholde dig.

Venlig hilsen
Henrik



JMo. (30-09-2004)
Kommentar
Fra : JMo.


Dato : 30-09-04 17:47

Kristian Ørmen Pedersen wrote:

> Er der nogen der ved hvor i lovgivningen det skulle stå at de har 3
> måneder til at svare på en klage ?

Det er vidst nok Bekendtgørelse om udbud af telenet og teletjensters §13 de
henholder sig til.

Jeg er dog ikke helt 100% sikker - så prøv lige at spørge hos IT og
Telestyrelsen eller Teleankenævnet.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste