El diagram til en Cobra alarm ????
Fra : *trads*

Dato : 30-09-04 15:40

Hej
Er der nogen der har eller ved hvor jeg skaffer et Eldiagram til en Cobra
Alarm 7777 ???

Mvh
Henrik Olesen

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-04 15:47

*trads* wrote:
> Hej
> Er der nogen der har eller ved hvor jeg skaffer et Eldiagram til en
> Cobra Alarm 7777 ???
> Mvh
> Henrik Olesen

Cobra Alarm 7777 er blot en håndsender!

Du skal have koden på alarmen... Jeg har et diagram hvis det er noget småt
du skal vide. Og hvis det ikke er for at stjæle en bil!

MVH Mads Stetter

Fra : *trads*

Dato : 30-09-04 15:50

Hej Mads
Jeg har netop fået mig en Fiat Marea hvor i der er den tingest.
Og rigtig hedder håndsenderen 7777 - andet ved jeg ikke.
Ved heller ikke hvor tingesten sidder i bilen

Det jeg først og fremest ville havde den til er at blinke med lygterne ved
aktivering af låsene.
Derefter finde ud af om der også er alarm i den..

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-04 16:11

*trads* wrote:
> [...]
> lygterne ved aktivering af låsene.
> Derefter finde ud af om der også er alarm i den..

Okay... Har du kigget i motorrummet om der sidder en sirene? (Sirenen er
Alarmen)

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-04 16:17

Mads Stetter wrote:

> Okay... Har du kigget i motorrummet om der sidder en sirene? (Sirenen
> er Alarmen)
>
> MVH Mads Stetter

Og på denne kan du finde et serienummer eller noget derhenaf... Prøv at kig!

MVH Mads Stetter

Fra : Mads Stetter

Dato : 30-09-04 16:42

*trads* wrote:
> [...]
> lygterne ved aktivering af låsene.
> Derefter finde ud af om der også er alarm i den..

Hejsa...Igen igen!

Nu har jeg fundet den her side... Tror kun det er det her modul du har!

http://www.cartronic-shop.dk/products/productinfo.aspx?productid=200001046&menuid=301&level=1

MVH Mads

Fra : *trads*

Dato : 30-09-04 22:25

">
> Hejsa...Igen igen!
>
> Nu har jeg fundet den her side... Tror kun det er det her modul du har!

> [...]

Hej Mads
Du skal nu have mange tak for din aktive hjælp !!

Jeg har godtnok også sådan et klistermærke i sideruden om noget "komfort"
Men intet virker andet end at dørene låser op og i ?????

Henrik

Ps : jeg må lige lede efter det relæ her i weekenden

Fra : *trads*

Dato : 30-09-04 22:28

PS: Jeg har lige skrevet til dem - og vender tilbage med et svar senere !!