Skift af forrude
Fra : Jacob

Dato : 30-09-04 15:20

Hej.

Hvor lang tid vil en mekaniker skulle bruge på udskifting af en forrude?
Er det evt. noget man selv kan gøre? (Bilen er en Golf 3)

Mvh
Jacob

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Jacob Buus Smidt

Dato : 30-09-04 17:23

> Hvor lang tid vil en mekaniker skulle bruge på udskifting af en forrude?
> Er det evt. noget man selv kan gøre? (Bilen er en Golf 3)

Hej Jacob

Jeg kender ikke svaret på dit spørgsmål, men jeg har lige fået skiftet
forrude på min Polo ('97) hos Dansk Bilglas og det var en positiv oplevelse.
Det kostede kun ca 2.000 kr incl. ruden.

--

Hilsen Jacob

Fra : HC

Dato : 01-10-04 06:55

> Hvor lang tid vil en mekaniker skulle bruge på udskifting af en forrude?
> Er det evt. noget man selv kan gøre? (Bilen er en Golf 3)

De fleste ruder kan skiftes på en god times tid hvis man har prøvet det før.
Og det er da noget man kan selv , men det er ikke nemt første gang og
risikoen for at den ikke bliver limet korrekt er stor med følge af
vandintrængen

--
Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation

Fra : ham-der

Dato : 01-10-04 18:52

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og det er da noget man kan selv , men det er ikke nemt første gang og
> risikoen for at den ikke bliver limet korrekt er stor med følge af

Nu er den lidt irriterende at skifte på netop golf 3, det er næsten håbløs
at skære den fri bag instrumentbordet, der langt til limen både inde og ude
fra.