Pas på bilen!
Fra : phk

Dato : 30-09-04 10:07

Jeg så for nogle dage siden i avisen at der havde været indbrud i 50 biler -
primært radioer var forsvundet. Natten til Onsdag var den gal igen i Tønder.
2 personer efterlyses i den forbindelse.

http://www.jv.dk/toender/artikel:aid=41810/

Hold øje med jeres biler. Det kan betale sig. Hvis I ikke fanger en tyv, så
har I fået lidt ekstra motion

--
Per, Esbjerg

Fra : Casper Bang

Dato : 30-09-04 11:46

> [...]
> primært radioer var forsvundet. Natten til Onsdag var den gal igen i
> Tønder.
> 2 personer efterlyses i den forbindelse.

Er det egentligt en tilstrækkelig sinkring af sin radio, at tage
"frontpanelet" med når man går fra bilen?
Gør det radioen ubrugelig for en tyv, eller er det lige til at købe et nyt
display til den?

Fra : bme

Dato : 30-09-04 12:27

"Casper Bang" <webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> skrev i en
meddelelse news:415be3ea$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Er det egentligt en tilstrækkelig sinkring af sin radio, at tage
> "frontpanelet" med når man går fra bilen?

NEJ (been there)

> Gør det radioen ubrugelig for en tyv, eller er det lige til at købe et nyt
> display til den?

Når de har stjålet radioen, går de da bare ned i merlin eller lign. og
henter displayet.

/bo

Fra : phk

Dato : 30-09-04 15:38

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> Når de har stjålet radioen, går de da bare ned i merlin eller lign. og
> henter displayet.

Interessant. Jeg tror jeg vil forsøge at skaffe mig et panel til min radio
og se hvad der sker. Iklædt - selvfølgelig - mit bedste sorte joggingtøj med
en et par hvide striber på buksebenene.

--
Per, Esbjerg
Aprilia Leonardo 250cc sælges - røgfri

Fra : Leonard

Dato : 30-09-04 15:50

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote:

>Iklædt - selvfølgelig - mit bedste sorte joggingtøj med
>en et par hvide striber på buksebenene.

Fordomme har du nok af

1. Der er 3 striber på det rigtige tøj - det skal jo være mærkevare.
2. Politiet har mistanke om at det er en østlig bande der står bag
indbruddene i de 50 biler i Svendborg, og hvis de går i den lokale
Merlin, så gør de det nok ikke i joggingtøj ...

--
Leonard

Fra : phk

Dato : 30-09-04 18:36

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Fordomme har du nok af

Det er skam ikke kun en fordom. Jeg ved at banditterne er klædt i dette tøj.
Jeg har jagtet en del af dem da jeg var avisbud om natten/morgenen

Hvad ved Merlin om det?

--
Per, Esbjerg

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-10-04 00:37

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev

> Per, Esbjerg
> Aprilia Leonardo 250cc sælges - røgfri

Inc. kat og partikkelfilter?

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 30-09-04 17:41

> [...]
>
> NEJ (been there)

> Når de har stjålet radioen, går de da bare ned i merlin eller lign. og

Har du selv prøvet at spørge i Merlin eller andre forretninger hvor noget
sådant kan købes hvad sådan et nyt panel koster?? Jeg har hørt, men det skal
så lige understreges at det kun er noget jeg har hørt, at et nyt display er
næsten lige så dyrt som en ny radio magen til.

Jesper.

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 30-09-04 21:36

> NEJ (been there)

Er radioen ikke kodet, således at der skal indtastes en eller anden kode,
hvis det er et nyt frontpanel man sætter på?
Det synes jeg der står noget om på den originale ford radio i focus'en.
Mvh
Anders O