T630 og telefonbog
Fra : TS

Dato : 29-09-04 19:51

Hejsa
Jeg har lige fået en SE T630 og er blevet meget skuffet over telefonbogen.
Kan det være rigtigt at man ikke kan have adresser på sine
kontaktpersoner? Det har jeg i min Siemens S55, ligesom den også husker
fødselsdage.
Jeg har ikke kunnet finde det, og overvejer faktisk at sælge den igen.

TS

Fra : Insight Data

Dato : 29-09-04 23:43

Pris ??

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Janner

Dato : 30-09-04 07:44

> fødselsdage.
> Jeg har ikke kunnet finde det, og overvejer faktisk at sælge den igen.

Ja det er helt rigtigt ... men undskyld mig hvorfor købe en sådan uden
undersøge det først, det kalder jeg dumt.

Køber den iøvrigt gerne til den rigtige pris

Fra : TS

Dato : 30-09-04 08:08

Janner wrote:

> Ja det er helt rigtigt ... men undskyld mig hvorfor købe en sådan uden
> undersøge det først, det kalder jeg dumt.

Jeg har undersøgt andre ting jeg var interesseret i. Men jeg tænkte slet
ikke på at det var noget specielt at have adresser på sine kontakter i
sin telefonbog. Det synes jeg simpelthen er for ussel en telefonbog -
for hvor meget kan det lige fylde.

> Køber den iøvrigt gerne til den rigtige pris

Nu har jeg ikke sat den til salg igen, men du kan jo prøve at mail mig
et bud.

TS