E-mail og Arrownet ?????.
Fra : KE Kofod

Dato : 29-09-04 19:45

Hej igen kære venner !.
Min internet udbyder er Arrownet !.
Min mobil SE-P800 kører TDC !.
Jeg har fået tilsendt en config. til min mobil !.
Jeg kan hente e-mail fra en bestemt e-mail adresse af mine egne, ingen
problemer i det !.
Jeg kan også sende e-mail til mine egne konti, heller ingen problemer i det
!!!!.
Men jeg kan f...... ikke sende til andre, hvorfor ikke ???.
Taler jeg med TDC siger de jeg skal sende en SMS til nummer 200 og så skrive
øverst i teksten den e-mail adresse på modtageren, så virker det også som
det skal, men det er da noget bøvlet noget !.
Hvorfor kan jeg ikke sende en normal e-mail fra min mobil til alle andre,
det kan jeg ikke !, jeg kan kun sende til mine egne konti !.
Er der nogle her der har nooooonnnnnn en løsning på problemet ???.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 29-09-04 20:32

"KE Kofod" <knold-tot@balle-bredsten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kan jeg ikke !, jeg kan kun sende til mine egne konti !.
> Er der nogle her der har nooooonnnnnn en løsning på problemet ???.

Hvilken mailserver bruger du til udgående post (SMTP)? - Når du er opkoblet via
TDC skal du bruge TDC's SMTP-server til udgående post, "post.tele.dk" (uden
gåseøjne) plejer at virke. Du anfører din Arrownet-adresse som afsenderadresse.

-cb

Fra : KE Kofod

Dato : 29-09-04 21:01

Hej Claus.
Mobilen har en konti ved navn den står som foretrukket til : TDC MOBIL WAP
CSD
Tilslutningstype der står : OPKALD og jeg kan vælge GPRS.
Brugernavn : TDC
Adgangskode : **********
Så står der et telefonnummer som den så nok ringer til : +4540390909
Og under Avanceret : hent automatisk IP
*************************** DNS
Proxy server, der står ikke noget.

Kan du se noget ud af dette ???.
Mvh. KE Kofod.

Fra : Zulu

Dato : 29-09-04 21:18

KE Kofod wrote:
> [...]
> Brugernavn : TDC
> Adgangskode : **********
> Så står der et telefonnummer som den så nok ringer til : +4540390909

Det du skriver her er din GPRS-opsætning. Det er i opsætningen til din
mailkonto på telefonen at du skal sætte udgående mailserver (SMTP) til
post.tele.dk når du har TDC abonnement.

Zulu

Fra : KE Kofod

Dato : 30-09-04 00:18

Ååååhhhhhh hvor er i nogle dejlige og hjælpsomme mennesker !.
Problemet var at jeg havde den samme Arrownet opsætning både i ind og
ud-gående !.
Så jeg rettede min udgående til mail.tele.dk, så virker det !.
Er det ikke bare fantastisk.
Mange tak for Jeres hjælp !.
Mvh. KE Kofod

Fra : KE Kofod

Dato : 30-09-04 00:22

Ååååhhhhhh hvor er i nogle dejlige og hjælpsomme mennesker !.
Problemet var at jeg havde den samme Arrownet opsætning både i ind og
ud-gående !.
Så jeg rettede min udgående til post.tele.dk, så virker det !.