HSCSD på telmore & Nokia 9210
Fra : simon

Dato : 29-09-04 11:38

jeg har en Nokia9210 og vil gerne bla. kunne hente mine emails på den.
jeg har tilmeldt mig HSCSD på telmore.... men her taler man om at jeg
skal bruge et tlfnr på min internetudbyder... den eneste udbyder jeg
har er tele2ADSL. og tele2 siger at de ikke understøtter HSCSD...

TDC ville da gerne tegne et dataabb. til mig 50,-/md og 2,-/min, men
hvad er så ideen med at at telmore har HSCSD...
Er der nogen der har en løsning / forklaring?
Hvordan får jeg billigst mine mails på min telefon!?

Fra : JRH

Dato : 30-09-04 20:33

Jeg har nenyttet samme telefon og et telmore abonnement, så det kan sagtens
lade sig gøre.
Du skal hos TDC bede om at få et Netplus internetabonnement (mener jeg det
hedder) - det koster ca. 300,- kr om året. Med det har du adgang til at
ringe via din mobil og checke mails. Du ringer til tefonnummeret 21210000 og
dermed betaler du blot minutprisen til Telmore.

JRH