afmontering af mobilholder
Fra : Ib Nielsen

Dato : 29-09-04 10:30

Hej.
På min Audi A4 fra '96 er det monteret en mobilholder. Jeg har aldrig brugt
den, så nu skal den væk. Jeg har kun lige kigget på den og flået lidt i den,
men den vil ikke af. Den er monteret ved siden af min radio og går ind i
siden. Så jeg tænkte at nogle af alle de paneler der er skal af, men findes
der ikke en vejledning på hvordan man får dem af. Jeg vil så nødig knække
noget af al det plastik-l*rt.

Venlig hilsen

Ib Nielsen

Fra : Bo Christensen

Dato : 29-09-04 10:41

> [...]
findes
> der ikke en vejledning på hvordan man får dem af. Jeg vil så nødig knække
hej,
i midten af min nokia holder er der en gummu-dut med nokialogo på,
tager man den af er der en skrue indenunder
mvh bo

Fra : Brizz

Dato : 29-09-04 10:43

> [...]
findes
> der ikke en vejledning på hvordan man får dem af. Jeg vil så nødig knække

Er ret sikker på hvis du tager din radio ud sidder den på et beslag derinde
i hullet...lige til at skrue ud.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk
....med nye billeder af slæden

Fra : JSM

Dato : 29-09-04 11:37

"Ib Nielsen" <i_b_n@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
findes
> der ikke en vejledning på hvordan man får dem af. Jeg vil så nødig knække

Det kunne jo nemt tænkes at være en Dash Mount fra MTU. Hvis det er, kan du
http://shop.mtu.dk/default.asp finde en (af-)monteringsvejledning.

mvh
Jesper

Fra : Mikael Andresen

Dato : 29-09-04 12:22

ud med radioen så er jeg sikker på den er til at fjerne ved lige at lyse
lidt derind.. mener den sidder med par skruer derinde bagved...

Fra : Ib Nielsen

Dato : 29-09-04 12:26

> Det kunne jo nemt tænkes at være en Dash Mount fra MTU. Hvis det er, kan
> [...]

Mange tak, jeg fandt den derinde ... Nu mangler jeg bare et lille
stykkeværktøj som kan komme derind, det jeg har er for stort :(

Fra : Jan Nielsen

Dato : 29-09-04 16:08

> Mange tak, jeg fandt den derinde ... Nu mangler jeg bare et lille
> stykkeværktøj som kan komme derind, det jeg har er for stort :(

Det er sjældent at man hører mænd brokke sig over at deres "værktøj" er for
stort
plat,,,men kunne ikke lade være

Jan