Fodring af killing
Fra : Jennifer

Dato : 28-09-04 17:41

Hejsa.

Min killing, Mixx vil ikke spise hendes killinge foder.. Desværre kan
jeg ikke bare lade det stå da min store kat ikke kan lade være med at
spise det.. Hun ææælsker det bare.. Og hun bliver fed af det og hun
allerede blevet fed.
Jeg har prøvet at sætte killingefpdret ned til Mixx, hun vendte næsen
til og spiste det andet forder. Jeg er lidt bekrymret da det er light
mad til den store om hun så får nok..

Har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

Med venlig hilsen
Jennifer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-09-04 20:33

Jennifer wrote:
> [...]
> mad til den store om hun så får nok..
>
> Har i nogen ideer til hvad jeg kan gøre?

heh, jeg har samme problem med vores killing....
min dyrlæge ville sikkert slå mig oer nakken hvis hun hørte det her, men jeg
har valgt at blande foderet (dvs voksen og killinge) og håbe på at det går
godt.... og så give hende lidt ekstra "guf" i form af råt kød og
killingemælk, så jeg er sikker på at hun får nok....
og et eller andet sted må det virke, for hun har tage 600 g på på kun 4
uger... (12-16 uger).....

--
Knus, Sabina

Fra : Jennifer

Dato : 30-09-04 17:58

> [...]
> killingemælk, så jeg er sikker på at hun får nok....
> og et eller andet sted må det virke, for hun har tage 600 g på på kun 4

Jeg har også prøvet det, men med det resultat at den store ikke gidder
at æde det andet.. Hun fisker uden om.. Imponerende..

Men har btænkt mig at prøve med kasse ideen.. Første kasse fik jeg dog
lavet hulet for stort, men skal prøve og se om det ikke kan lykkes..