Knirkelyde, men hvorfra?
Fra : Morten

Dato : 28-09-04 14:34

Hej.

Min Escort 1.4 fra 98 knirker når den kører over vejbumb og det lyden kommer
forfra. En detalje, hvis jeg har været i vaskehal med bilen, knirker den
ikke. Er det fjeder eller støddæmper, eller noget helt 3. ??

pft.

Morten

Fra : Søren R

Dato : 28-09-04 14:50

On Tue, 28 Sep 2004 15:34:27 +0200, "Morten" <real_mag@@@@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>forfra. En detalje, hvis jeg har været i vaskehal med bilen, knirker den
>ikke. Er det fjeder eller støddæmper, eller noget helt 3. ??

Spændende...jeg har samme problem med min Honda Civic fra 96. Her
kommer lyden så vidt jeg kan fornemme fra højre (bag i).

Venter med spænding på lidt info

--
Søren R - Honda Civic 96'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 28-09-04 14:59

Morten wrote:
> [...]
> kommer forfra. En detalje, hvis jeg har været i vaskehal med bilen,
> knirker den ikke. Er det fjeder eller støddæmper, eller noget helt 3.

En svaghed på netop den model er bøsningerne i de forreste bærearme.
Det kunne være dem der knirker.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Morten

Dato : 28-09-04 20:21

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> Per
> www.perbeer.ninja.dk
> masser af F1 video's samt meget andet motorsport

OK, for en bildum som undertegnede, er det alvorligt? og hvad koster sådan
en reperation ca. ?

pft

Morten