Hvor meget skal man kunne forvente at down~
Fra : JESPER

Dato : 13-05-01 15:17

Når man har en 512/128 forbindelse ?? (Selvfølgelig uden upload)

PFT !!

MVH
Jesper

Fra : L.K

Dato : 13-05-01 15:33

Jeg med ca. 50-52 KBps(ca 100 Mb pr. time), når jeg køre rent newsgroup
download, men husk maskine i den anden ende skal jo også kunne følge
med, så hvis du downloader fra en maskine der kun har en 256/128
forbindelse, så få ikke mere en de 128.

Lars

JESPER skriver:

Fra : Esben

Dato : 13-05-01 19:30

"L.K" <aliveinc@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> download, men husk maskine i den anden ende skal jo også kunne følge
> med, så hvis du downloader fra en maskine der kun har en 256/128

Sådan ser tallene osse ud her (mobilix 512/128)

--

Esben

Fra : Toranaga

Dato : 14-05-01 13:58

50kb/s er altså = 176MByte/time

Fra : Toranaga

Dato : 14-05-01 13:57

På arbejdet har vi en 512/128 fra CC. Der kan jeg hente med 60kb/s =
210MByte/time

Fra : JESPER

Dato : 14-05-01 20:42

Tjaeeehh...Jeg håbede bare...Sagen er den at umiddelbart efter jeg fik ADSL
(Mobilix) kunne jeg downloade med 150 kb/s, hvilket jeg nok synes var lige i
overkanten for en 512/128 forbindelse...Det faldt så drastisk for en uge
siden..
Men det var nu dejligt så længe det varede..*SUK*

MVH
Jesper
Toranaga <pzk@crayon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9dokn2$21ed$1@news.cybercity.dk...