Bladfisk
Fra : LBH

Dato : 27-09-04 22:38

Hejsa

Er der nogen der har noget erfaring med den sydamerikansk bladfisk,
Monochirrhus polyacanthus? Alt har interesse men specielt:
- hvilket naturligt miljø den lever i,
- hvilken slags vand skal den gå i,
- hvilke planter bør jeg sætte ned til den,
- hvor mange af den kan gå sammen,
- hvilke andre fisk kan den gå med (som den ikke
æder)
- og hvor kan jeg købe dem henne (jeg bor i København)?
Nogen som har erfaringer med bladfisk, eller ved hvor jeg kan finde noget
materiale om den?

Lasse

Fra : Jesper Laursen

Dato : 28-09-04 13:08