Sporing af bil
Fra : LL

Dato : 27-09-04 21:40

Jeg har for nylig købt en brugt bil hos forhandler, og efter at have kørt i
den i et par dage, virker det som at bilen "trækker" en smule til højre når
jeg kører lige ud.

Jeg har jo stadig 100% garanti ved forhandleren, og derfor skal de
selvfølgelig sørge for at få bilen til at køre lige ud igen. Men inden jeg
kører bilen til forhandleren, for at få rettet strytøjet op, kunne jeg godt
tænke mig at få lavet en "sporingstest" eller hvad det hedder - en test der
viser om bilen kører lige ud, men dækcentret der skal fortage testen, skal
ikke rette styrtøjet - bare levere nogle resultater jeg kan aflevere til
forhandleren sammen med bilen. Er der nogen herinde der ved hvad en sådanne
test cirka koster??? Tester de både sporingen på for- og baghjul?

på forhånd tak

LL

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 21:49

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådanne
> test cirka koster??? Tester de både sporingen på for- og baghjul?

Hmm Superdækservice tager 700 Kr for en 4 pkt. hjulmåling samt justering så
mon ikke du får opmålingen for lidt under 500 Kr

--
Tom

Fra : Martin P.

Dato : 28-09-04 16:36

> [...]
> sådanne
> test cirka koster??? Tester de både sporingen på for- og baghjul?

4-500,-. Hvis du på i nærheden så kør til Ivar Jensen i Farum eller
Helsingør.

- Martin