suzuki motor
Fra : Martin Bak

Dato : 27-09-04 19:14

Jeg har pludselig brug for, ret akut, at finde en ombytter til en Baleno
incl. gearkasse. er der nogen der ved hvor man finder sådan en fætter?

Martin

Fra : TG4600

Dato : 28-09-04 06:37

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har pludselig brug for, ret akut, at finde en ombytter til en Baleno
> incl. gearkasse. er der nogen der ved hvor man finder sådan en fætter?
>
> Martin

Har du prøvet www.dataophug.dk?

/TG

Fra : Martin Bak

Dato : 28-09-04 07:19

"TG4600" <no @ where . dk> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Har du prøvet www.dataophug.dk?
>
> /TG

Jeg den har jeg prøvet, og alle mulige andre databaser. Men kun fundet en
maskine der desværre ikke passer. Den jeg fandt var en 15, denne skal
være 13. Der skal vist arbejdes ved telefonen i dag..

Martin

Fra : Lotte

Dato : 28-09-04 10:13

Martin - hvor kommer du fra i landet?

Lotte

Fra : Martin Bak

Dato : 28-09-04 11:42

"Lotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Martin - hvor kommer du fra i landet?
>
> Lotte

Bornholm.

Fra : Lotte

Dato : 28-09-04 12:06

Hmmm - kender ellers en mekaniker i Bagsværd som kan skaffe alt muligt til
den rigtige pris. Meeeen der er langt fra dig til Bagsværd

Fra : Martin Bak

Dato : 28-09-04 12:25

> [...]
> Hmmm - kender ellers en mekaniker i Bagsværd som kan skaffe alt muligt til
> den rigtige pris. Meeeen der er langt fra dig til Bagsværd

Njah... Det er ellers ikke så afskrækkende. De fleste af dem jeg undersøger
i øjeblikket er fra jylland...

Martin

Fra : Lotte

Dato : 28-09-04 13:45

Prøv at mail eller ring til Bagsværd Auto - det er ham jeg bruger når jeg
skal ha skruet på min bil. http://www.2880auto-elektro.dk måske kan han
hjælpe dig.

Held og lykke - Lotte

Fra : TG4600

Dato : 28-09-04 13:03

> [...]
> maskine der desværre ikke passer. Den jeg fandt var en 15, denne skal
> være 13. Der skal vist arbejdes ved telefonen i dag..

Prøv

Søg i vores fælleslager
Suzuki
Baleno >96
MOTOR/MOTORDETALJER
MOTOR

Umiddelbart kunne jeg da finde 8-9 stk G13B'ere

* SE F8 0 2000 MOTOR Odder Autodele *
1.3E4K G13B 72 1999 MOTOR Gedsted Autoophug B2
1.3E4K 208 1997 MOTOR Gedsted Autoophug B
1.3E4K G13B RA 136 1997 MOTOR Rødding Autoophug Aps B1
1.3E4K G13B RA TYPE M/STR 70 1996 MOTOR Rødding Autoophug Aps
1.3EHC4 G13BB-143310. 62 1997 MOTOR Edderup Autoophug B1
1.3EHC4 G13B, 70 1998 MOTOR Sindal Autoophug B
1.3EHC4 G13B 114 1998 MOTOR Sindal Autoophug B1
1.3EHC4 G13B B134201 GL TY 108 1996 MOTOR Aadum Autoophug B1
1.3EHC4 G13B B135326 GL TY 135 1997 MOTOR Aadum Autoophug B1