HJÆLP MIN VÆR NU SØD
Fra : Jens E Koch

Dato : 27-09-04 14:50

jeg køre med en CPU der heder 733/256/133 1.65v

HVOR STOR KAN JEG SÆTTE EN NY CPU I MIN PC

hej igen der er 2 sorte chips på bundkort
der ståt på den ene OG DET ER DER STORE AF DEM ( VIA VT 82C694 X
0023CE
TAIWAN 12E4N3400 )

OG DEN ANDEN OG DET HER ER DEN LILLE ( VIA VT 82C686 A 0022CG TAIWAN 12
CON5300 )

--
Med venlig Hilsen
Jens E Koch

E Mail : jenskoch@webspeed.dk
Hjemmeside : jens37webbyen.dk
M s n : jens537@hotmail.com

Link
www.smileycentral.com
www.emule.dk
www.godtgrej.dk
www.familieadvokaten.dk
www.netdoktor.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 15:10

Rolig nu ingen grund til at råbe

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 15:12

Hvad hedder bundkortet ??
det er 1. betingelse for at kunne hjælpe!

Fra : TGD

Dato : 02-10-04 21:33

"Futte" <mejeristen-snabela-hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad hedder bundkortet ??
> det er 1. betingelse for at kunne hjælpe!

Du har north og south bridge det skulle være nok....