Hejsa se lige på den her og hgjælp mig
Fra : Jens E Koch

Dato : 27-09-04 14:22

jeg køre med en CPU der heder 733/256/133 1.65v

HVOR STOR KAN JEG SÆTTE EN NY CPU I MIN PC

--
Med venlig Hilsen
Jens E Koch

E Mail : jenskoch@webspeed.dk
Hjemmeside : jens37webbyen.dk
M s n : jens537@hotmail.com

Link
www.smileycentral.com
www.emule.dk
www.godtgrej.dk
www.familieadvokaten.dk
www.netdoktor.dk

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-09-04 14:27

On 2004-09-27, Jens E Koch <jenskoch@webspeed.dk> wrote:

> jeg køre med en CPU der heder 733/256/133 1.65v

Den ser god ud.

> HVOR STOR KAN JEG SÆTTE EN NY CPU I MIN PC

Det afhænger af hvilket bundkort du har og ikke hvilken cpu du kører med nu.
Når det er sagt, så vil jeg gætte på at du kan komme op på 1ghz hvis
du er uheldig og 1.4 (Tualatin) hvis du er heldig.

Thomas

Fra : Sander

Dato : 27-09-04 16:51

Tror ikke umiddelbart det er besværet værd, hastigheden på systemet
afhænger også meget af Ram, Grafikkort og Harddisk. Så en opgradering
af Cpu alene vil nok give ret meget effekt.

Hvis du kører med 128 mb sd ram pc133, en langsom Harddisk der kører
Dma 33, onboard Grafikkort og så videre i den dur, så er det en lidt større
opgradering du har brug for.

Sander.

Fra : Palle

Dato : 27-09-04 16:57

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> jeg køre med en CPU der heder 733/256/133 1.65v
>
> HVOR STOR KAN JEG SÆTTE EN NY CPU I MIN PC

Kender du ordsproget "skomager bliv ved din læst"?

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 27-09-04 17:21

Den Mon, 27 Sep 2004 17:56:50 +0200, "Palle" <hother.papgaard@liam.dz>
skrev:

>Kender du ordsproget "skomager bliv ved din læst"?

Kender du så ordsproget:

"Fjærte mus som hest, da revne røv og balder brage."
--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : MVP

Dato : 27-09-04 18:40

"Michael Pilgaard" <mipi@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kender du så ordsproget:
>
> "Fjærte mus som hest, da revne røv og balder brage."

Hehehehe....ikke dårligt

Mads

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 27-09-04 21:04

On 2004-09-27, Michael Pilgaard <mipi@tiscali.dk> wrote:

> Kender du så ordsproget:
>
> "Fjærte mus som hest, da revne røv og balder brage."

*GRIN*. Jeg kan nu bedre lide: "Brændt barn går over åen efter vand."

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 27-09-04 17:17

Jens E Koch wrote:

> Link

Du har glemt denne:

Der er sat FUT til en mere passende gruppe...

Jesper G. Poulsen