Man ved at man har Maine Coon killinger...~
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-09-04 11:13

.... når man kommer hjem og finder ud af, at man havde glemt at fjerne toilet
rullen

.... når man tror at vaskemaskinen er gået i stykker og det viser sig at der
afholdes mesterskaber i bordtennis på badeværelsesgulvet
(dappe dappe ping pong dappe dappe ping pong dappe dappe ping pong)

.... når man i søvne får storetåen udenfor dynen. Stor fejltagelse!

.... når dynen er blevet til et stort byttedyr kl 3 om morgenen

....når man vågner om morgenen, ser sig om i soveværelset og tænker:

"okay, jeg er ikke den eneste der har haft en hård nat"

Inden i ser på link, så gentag følgende lige så mange gange det er
nødvendigt

Led os ikke i fristelse

Men fri os fra hustyraner

Thi dit er freden, inventaret og nattesøvnen til evig tid

Led os ikke i fristelse....

Led os ikke i fristelse....

http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing1.jpg

http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing2.jpg

http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing3.jpg

http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing4.jpg

Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
tilbageleveringsret?

Nina

Fra : Helle Nielsen

Dato : 27-09-04 12:09

Hi hi den var god - er fluks vidersendt til kæresten

Mvh Helle

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 27-09-04 12:54

> Nina, Tender Tribes skrev:
>

> Led os ikke i fristelse
>
> Men fri os fra hustyraner
>
> Thi dit er freden, inventaret og nattesøvnen til evig tid
>

> Led os ikke i fristelse....
>
> Led os ikke i fristelse....

Hej Nina

Nøj nogle skønne terrorister - gid de må komme til at hærge nogle
gode slavers liv *LOL*

> Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
> tilbageleveringsret?

Den sidste tåbe er ikke født endnu - indimellem føler jeg mig
tåbelig

> Nina

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
Hærget af en bimsebande
www.netkatten.dk
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 27-09-04 13:09

*GGG* det er nu ikke kun Maine Coon, men nok killinger generelt.

Den røde er bare en super-lækker lille sag.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 17:57

> *GGG* det er nu ikke kun Maine Coon, men nok killinger generelt.
>
> Den røde er bare en super-lækker lille sag.

Ja, hun er ikke sådan lige til at stå for. Det er ikke for sjov at hun
hedder Pippi.
Frygtløs, altid i fuld gang og den mest spøjse kat jeg nogensiden har set.
Hendes yngslingsleg er gemmeleg *G* Man ser altid kun halvdelen af hende.
Hvis jeg er på badeværelset, så står hun bag døren og titter frem.
Når jeg ligger under dynen sniiiiiger hun sig ind på mig, 20 cm af gangen,
for at ende helt oppe ved mit ansigt og kigger lige over dynen med det ene
øje. Man kan mærke når det er hende der kommer snigende. Hvis man siger
noget til hende, når hun har sneget sig helt ind på en, og tror hun ikke er
opdaget, så stooooooooormer hun afsted. Hele 20 cm væk, så kommer hun
valsende tilbage....
Virkelig underholdende kat *G* med en gnist i øjet

Hilsen Nina

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 18:17

Fra : fam. Ager

Dato : 27-09-04 13:15

> [...]
>

> Led os ikke i fristelse
>
> Men fri os fra hustyraner
>
> Thi dit er freden, inventaret og nattesøvnen til evig tid

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

selvom man har raggier, kan man godt genkende terrorismen!!!
meget meget lækre billeder af uskylden selv! (((-:

mvh. marie

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 17:58

> HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
>
> selvom man har raggier, kan man godt genkende terrorismen!!!
> meget meget lækre billeder af uskylden selv! (((-:

Nej nej neeeeeeej, der har du misforstået det helt. Det er djævleunger i
killinge-klæder

Nina

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 27-09-04 13:53

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> writes:

> Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
> tilbageleveringsret?

Ork ja
Af en eller anden grund kan de jo også altid slippe godt fra sådan
noget, ved bare at sidde bagefter og se så sødde ud.. Og den virker
bare hvergang også selv om de er ved at runde de 3 år som Anastacia,
som stadig har en forkærlighed for toiletruller, legen med en lille
mus i sengen og hvad hun nu ellers kan finde på for at "underholde"
slaven som skal rydde op efter hende, når han er blevet holdt vågen
det ½ af natten. Alt imens hun ligger og hygger sig i sin hængekøje og
undrer sig over, at al den larm er nødvendig når hun skal sove og
blive frisk til endnu en nats hærgen

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 17:59

"Henrik Pedersen" <misbams@edb.invalid> wrote in message

> [...]
> det ½ af natten. Alt imens hun ligger og hygger sig i sin hængekøje og
> undrer sig over, at al den larm er nødvendig når hun skal sove og

Jamen hvordan gør de det da? .... tænk hvor nemt livet ville være hvis man
sådan kunne manipulere sine omgivelser i sammen grad *G*

Nina

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-09-04 14:54

On 2004-09-27 12:12:35 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> said:

> or i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
> tilbageleveringsret?

Hehe.. ;-D
Mon ikke der skulle være et par stykker der går i fælden?
Du kan jo vente med at afsløre den grusomme sandhed til bagefter *grumt grin*

De er bare kære - som sædvanligt..
--
Knus fra Ann R

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 18:00

> Hehe.. ;-D
> Mon ikke der skulle være et par stykker der går i fælden?
> Du kan jo vente med at afsløre den grusomme sandhed til bagefter *grumt
grin*

Mon ikke bare man kan sælge dem over internettet?

Nina

Fra : Leyna

Dato : 27-09-04 15:17

On Mon, 27 Sep 2004 12:12:35 +0200, "Nina, Tender Tribes"
<mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote:

>Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
>tilbageleveringsret?

Naaah, det kan jeg slet ikke forestille mig!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-09-04 19:27

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse
> Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
> tilbageleveringsret?

Siger det lige igen. Mammenamme - gosh de er dejlige
Jeg er desværre ikke dum nok til at købe dem, tror jeg får rigeligt i de 2
mislinger vi venter på

Knus
Joan
www.haarbolden.dk

Fra : maz

Dato : 27-09-04 21:45

Nina, Tender Tribes wrote:
> Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden
> tilbageleveringsret?
De er smukke, Nina - det har du gjort godt :)
Og jeg tror skam nok at du skal finde nogle gode slaver :)

maria (som holder sig til de korthårede ;) )

Fra : zasha

Dato : 27-09-04 22:26

<klip> Led os ikke i fristelse
</klip>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing1.jpg
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing2.jpg
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing3.jpg
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing4.jpg

For hulen da også!!!! *bander og svovler* nu havde killingeabstinenserne fra
besøget hos Dorthe lige lagt sig, og så får man sådan nogle billeder lige
ind på skærmen.....*suk*

_De er for lækre!!!!!_

Hilsen en småsavlende Heidi, kattemor til Mulle og Miver, to velvoksne,
overforkælede og overdejlige katte af racen: Dansk Blandet *G*

http://chocolade.dk
http://hei.homepage.dk
http://høns.dk
Husk at nogle browsere mangler et plugin at se domæner med æ, ø og å :)
Får du en meddelelse om at siden ikke kan findes/ikke eksisterer kan du
hente det manglende plug-in her:
http://www.idnnow.com/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 18:01

> [...]
>
> Hilsen en småsavlende Heidi, kattemor til Mulle og Miver, to velvoksne,
> overforkælede og overdejlige katte af racen: Dansk Blandet *G*

*G*
Led os ikke i fristelse....

Fra : PiaJ

Dato : 28-09-04 08:16

Jamen jeg kan da godt se hvad de engleansigter fortæller...

SIAMESEREN GJORDE DET!

Mmmmmm killinger.....

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 28-09-04 18:02

"PiaJ" <ngspam@ofir.dk> wrote in message
> Jamen jeg kan da godt se hvad de engleansigter fortæller...
>
> SIAMESEREN GJORDE DET!
>
> Mmmmmm killinger.....

*G* Tro mig, selv Lilla-manden har fået kamp til stregen denne gang. Der er
godt nok vitaminer i de små

Nina

Fra : PiaJ

Dato : 28-09-04 20:10

> *G* Tro mig, selv Lilla-manden har fået kamp til stregen denne gang. Der
er
> godt nok vitaminer i de små

Nå men så keder han sig da ikke, det søde pus. Og det gør du vist heller
ikke!

:Pia

Fra : Kate

Dato : 28-09-04 19:22

"Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> wrote in

> [...]
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing4.jpg
>

> Tror i der er nogle der er dumme nok til at købe dem, uden

JA

LOL

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-04 21:19

Nina, Tender Tribes" <mail@NOSPAMtendertribes.dk> skrev i en meddelelse

> ... når dynen er blevet til et stort byttedyr kl 3 om morgenen

LOL - kender det godt.
Vores datter på 4 år, som sover hos os, er dog en bestemt dame.
Hvis kattene forstyrer hendes nattesøvn for meget enten ved, at hoppe på
dynen eller vaske hende i hele hovedet og håret, så tager hun katten under
armen og sætter den uden for døren.

> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing1.jpg
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing2.jpg
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing3.jpg
>
> http://www.tendertribes.dk/billeder/Killing4.jpg

Hvordan får du dog taget sådan nogle gode billeder ?
Vores katte har ikke lært bliv-kommandoen endnu.
De drøner altid ud af billedet, lige når man har trykket på knappen, så jeg
har flest billeder, hvor de sover.
De "vågne" billeder ender som regel med en hale, en ½ kat eller et meget
stort kattehoved, helt oppe i kameraet.

Rigtig bedårende killinger forøvrigt

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Kate

Dato : 28-09-04 21:22

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> wrote in

> Hvordan får du dog taget sådan nogle gode billeder ?

Hæhæhæ. Må jeg gætte? Et godt digicam og en hullens masse forsøg

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-09-04 08:39

> Hæhæhæ. Må jeg gætte? Et godt digicam og en hullens masse forsøg
>
> --
He he, du mangler et par ingredienser
1 stk digitalkamera med display, så man kan se lidt på afstand om man har
focus.
1 stk lege kost med lyd i. Gerne ny og ukendt
1 stk. hylde lidt højt oppe, ellers løber de bare deres vej *G*
.... og en hulens masse billeder.

Så er det bare at underholde dem med den ene hånd og kosten, mens man tager
billeder med den anden. Når man ser at en overvejer at smutte, skal man være
hurtig og fange deres interesse igen.
Killingerne synes det er sjovt, de bliver mere og mere emsige for at få fat
i kosten. Og jeg synes egentlig det er sjovt, for man lærer dem at kende.
Ser deres reaktion og bevægelser. Man skal jo fange dem før de begynder at
kede sig

Tror jeg tog 30 billeder af dem på træet. De fem er sådan nogle hvor der
mangler en killing, eller en har mistet interessen. Resten er da gode
billeder, så kan man vælge efter smag og behag

Hilsen Nina