Nøgle?
Fra : Christian Catu

Dato : 27-09-04 11:00

Hejsa

Jerg har købt en bil, der har en alarm installeret. Det er en lidt speciel
alarm. Med fjernbetjeningen kan man foruden at slukke og tænde
alarm/central lås også starte bilen. Der er 3 knapper på nøglen, som er en
flip model (nøglen flipper ud fra husete ved tryk på en knap), og den er
naturligvis gået i stykker. Jeg kontaktede BMW, da jeg troede det var en
original BMW nøgle, men de kendte ikke noget til den. Jeg har nu fjernet
alt det tape den tidligere ejer havde sat rund omkring, og det står SEGA på
bagsiden af nøglen. Dem kan jeg dog ikke finbde noget på. Nogen der har et
forslag til hvor jeg kan få en ny

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 27-09-04 20:00

Christian Catu wrote:
> [...]
> bagsiden af nøglen. Dem kan jeg dog ikke finbde noget på. Nogen der har et

Jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at have mødt den før på en BMW
der tidligere var ejet af en mand af Tyrkisk afstamning og han havde
fået den monteret i Tyrkiet!!!

Der må være en boks et eller andet sted, måske kan der hentes flere
informationer der.

--
Keld Rasmussen

Fra : Troels Pedersen

Dato : 27-09-04 21:08

Christian Catu wrote:
> Jeg har nu fjernet alt det tape den tidligere ejer havde sat
> rund omkring, og det står SEGA på bagsiden af nøglen. Dem kan jeg dog
> ikke finbde noget på.

Der står ikke Selca istedet for SEGA?

--
MVH Troels