Avensis - hvilket udstyr har den ?
Fra : Brian S Jensen

Dato : 27-09-04 09:09

Hej

Mine forældre vil ha' ny bil og valget er faldet på en Toyota
Avensis 1.8 st.car "linea SOL"

Men hvis man kigger i den brochure som forhandleren har
udleveret, så er Brake Assist, Traction Control og Vehicle
Stability Control "standard" udstyr på alle modeller - uden
nogen forbehold.

Går man så ind på www.toyota.dk og downloader Avensis-
brochuren, så står der med ganske småt, at disse 3 punkter
ikke er standard udstyr i 1.8 modellen ?

Hvilken skal man tro ?

Jeg ved godt at vi bare kan spørge sælgeren, men skal først
derud igen i eftermiddag, og vil gerne lige være lidt på "forkant"

Ellers andre input vedr. Avensis 1.8 st.car ?

Ja, ja - ved godt at 1.8 ikke er alverden, men mine forældre
er åbenbart blevet så gamle så de synes det er rigeligt

Mvh.
Brian S Jensen