5140 vs m65
Fra : Martin Bak

Dato : 27-09-04 08:51

Hej gruppe

Jeg havde bestilt en 5140 hos en operatør, men blev ringet op af dem fordi
den er i restordre. De foreslog at jeg istedet fik en m65 til samme pris
(1000,-) Jeg sagde ja tak, men var det nu smart?

Martin

Fra : Martin Bak

Dato : 02-10-04 11:58

"Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den er i restordre. De foreslog at jeg istedet fik en m65 til samme pris
> (1000,-) Jeg sagde ja tak, men var det nu smart?

Nu har jeg modtaget telefonen. -en blå 5140.. Underligt.

Martin

Fra : Calle.

Dato : 02-10-04 12:42

Martin Bak wrote:
> "Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg modtaget telefonen. -en blå 5140.. Underligt.
>
> Martin

Så må du jo se om den anden også dukker op, det kan jo være de har klumret i
det.

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 02-10-04 12:45

Martin Bak wrote:
> "Martin Bak" <m_bak@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Nu har jeg modtaget telefonen. -en blå 5140.. Underligt.

Kan du så ikke lige sige mig hvilken version software der er i nu
tast følgende: *#0000#

--
Calle.

Fra : Martin Bak

Dato : 02-10-04 12:58

> Kan du så ikke lige sige mig hvilken version software der er i nu
> tast følgende: *#0000#

v 3.10
14-06-04
NPL - 5
(c) Nokia>

Martin

Fra : Calle.

Dato : 03-10-04 11:52

Martin Bak wrote:
> v 3.10
> 14-06-04
> NPL - 5
> (c) Nokia>

Er lige blevet ringet op, hvor jeg fik at vide der var kommet en opdatering.
Men det ser da ud til at din nye tlf. har samme version, som min jeg købte 1
time efter de var frigivet!

--
Calle.