Yaris Verso
Fra : Anders Sørensen

Dato : 26-09-04 21:59

Hej gruppe

Er der en her som ved i hvilket land Toyota Yaris Verso er produceret?
Yaris er jo produceret i Frankrig, men jeg har en ide om at Verso er
fra Japan.
Stelnummeret i den D-4D jeg prøvede i dag startede med "J" hvis det
hjælper.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-09-04 23:05

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev
> Stelnummeret i den D-4D jeg prøvede i dag startede med "J" hvis det
> hjælper.

Hvordan var den at køre i?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-09-04 23:48

> Hvordan var den at køre i?
> --
Jeps, meget vigtigt at vide. Hvis sæderne var for bløde, er den helt bestemt
produceret i F. ;)).

Fra : Anders Sørensen

Dato : 27-09-04 14:35

Den Mon, 27 Sep 2004 00:04:34 +0200, skrev "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk>:

>"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev
>
>Hvordan var den at køre i?

Den var go'.
Jeg er muligvis præget af, at jeg har en Verso i forvejen, dog en 1.3
benzin.
Dieselen har en noget bedre trækkraft f.eks. accelleration fra 70-100
km/t er mærkbart hurtigere end i min nuværende. Dieselen er også lidt
mere højgearet, så den kører "kun" med ca. 2200 omdr/m ved 100 km/t
efter speedometeret, mod min egen som kører med knap 3000 omdr/m ved
100 km/t.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 27-09-04 22:05

> [...]
> mere højgearet, så den kører "kun" med ca. 2200 omdr/m ved 100 km/t
> efter speedometeret, mod min egen som kører med knap 3000 omdr/m ved

Du følte dig altså ikke generet af hverken larm eller vibrationer, og er
parat til at sige at dieselen er en bedre bil?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Henrik B.

Dato : 27-09-04 23:04

> Du følte dig altså ikke generet af hverken larm eller vibrationer, og er
> parat til at sige at dieselen er en bedre bil?

Når man snakker Yaris, så ja! diesel'en er helt klart den bedste version.
Den er virkelig rap og letkørt. Passende moment og overskud. Og dejlig langt
på literen.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Anders Sørensen

Dato : 29-09-04 05:46

Den Mon, 27 Sep 2004 23:04:52 +0200, skrev "Preben Riis Sørensen"
<preben@esenet.dk>:

>"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev
>
>Du følte dig altså ikke generet af hverken larm eller vibrationer, og er

Nej

>parat til at sige at dieselen er en bedre bil?

Ja

Fra : Anders Sørensen

Dato : 30-09-04 22:53

<preben@esenet.dk>:

>"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev
>
>Du følte dig altså ikke generet af hverken larm eller vibrationer, og er
>parat til at sige at dieselen er en bedre bil?

Jeg synes at den kører så godt, at jeg har bestilt en Sol model med
A/C og oliefyr. Den kan desværre først leveres i januar 2005.

Fra : Henrik B.

Dato : 01-10-04 00:16

"Anders Sørensen" <anders@NejTakTilSpam.torp-sorensen.dk> skrev i en
meddelelse news:itvol0do0es0dopmrjmka4d9u67t9d7pd7@4ax.com...

> Jeg synes at den kører så godt, at jeg har bestilt en Sol model med
> A/C og oliefyr. Den kan desværre først leveres i januar 2005.

Tillykke med det. Jeg er overbevist om at du vil blive utrolig glad for
bilen, når den engang ankommer.

--
M.v.h.