godt man ikke sad i en saab den dag :-(
Fra : bme

Dato : 26-09-04 19:56

Fra : Olesen

Dato : 26-09-04 20:01

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse
news:cj73bn$m9p$1@news.cybercity.dk...
> http://www.112alarm.dk/ktklub/ktklub.htm

Som fører af lastvognen blir man vel sigtet for uagtsomt manddrab ?

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-04 21:30

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse
> http://www.112alarm.dk/ktklub/ktklub.htm

Det så faktisk ud som om, at en evt. fører havde plads til at overleve
på......

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 21:56

Henrik B. skrev:

> Det så faktisk ud som om, at en evt. fører havde plads til at overleve
> på......

Hehe jeg vidste du ville komme med noget positivt

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Claus Fabritius

Dato : 26-09-04 22:09

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe jeg vidste du ville komme med noget positivt

Det er jo også positivt at den ikke blev smadret mere. Da det samme blev
prøvet i Roskilde hvor en Kadett E stationcar stod bagerst var der
bogstaveligt talt ingen kabine tilbage. Det klarede Saab'en altså noget
bedre.
--
MVH
Claus Fabritius

Fra : Olesen

Dato : 26-09-04 22:23

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse

> bogstaveligt talt ingen kabine tilbage. Det klarede Saab'en altså noget
> bedre.

Ja, en skam SAAB er på vej ud af Sverige...

Fra : Henrik B.

Dato : 26-09-04 22:19

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe jeg vidste du ville komme med noget positivt

Hvorfor al den pessimisme....

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-09-04 17:50

Henrik B. skrev:

> Hvorfor al den pessimisme....

Du har ret

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 27-09-04 10:45

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse
> http://www.112alarm.dk/ktklub/ktklub.htm
>
> /bo

Et held ?? Jeg vil sige det var et held at det var Saab'en der holdt
bagerst. Havde det været den gamle Ascona havde bagagerummet været lige bag
motoren, sååå -- ..

Jesper

Fra : Christian Hansen

Dato : 27-09-04 17:14

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> >

> Et held ?? Jeg vil sige det var et held at det var Saab'en der holdt
> bagerst. Havde det været den gamle Ascona havde bagagerummet været lige

Som forøvrigt er en Kadett C...
Christian Hansen
http://www.nmweb.dk
http://www.taabelig-turbo-klub.dk

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 29-09-04 17:14

"Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> wrote in
> message

> bag
>
> Som forøvrigt er en Kadett C...
> --

Nå ja -- Ok-- kiggede ikke lige så nøje efter, men nu du nævner den, så kan
jeg da godt se det ikke var Asconaen der holdt der.

Jesper

Fra : Roberto Saldo

Dato : 30-09-04 10:01

Jesper Jacobsen wrote:
> "Christian Hansen" <celeron_oc@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nå ja -- Ok-- kiggede ikke lige så nøje efter, men nu du nævner den, så kan
> jeg da godt se det ikke var Asconaen der holdt der.

Jeg kan ikke se nogen Asconaer overhovedet, men der er en lille Kadett-C
(fra midt-halvfjerdserne).

Hvorfor holder Volvoen mon forrest?? Er den stopklods?

Jeg ville gerne have set en koreansk 100.000kr's mini-bil (matiz) holde
bagerst. Sammenligningsgrundlaget er lidt usselt men nu er det jo også
en skræmmekampagne.

Problemet ved at køre en lastvogn op i en række holdende biler er at de
bagerste biler skal absorbere stort set hele energien.

Mvh
Roberto

Fra : bme

Dato : 30-09-04 10:43

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ville gerne have set en koreansk 100.000kr's mini-bil (matiz) holde
> bagerst. Sammenligningsgrundlaget er lidt usselt men nu er det jo også en
> skræmmekampagne.

Det behøver jeg ikke se igen. For et års tid siden blev en netop en matiz
involveret i en ulykke få hundrede meter fra hvor jeg bor. Den blev ramt i
siden, skubbet over i modsatte vejbane hvor den kolliderede frontalt med en
bybus. fire mennesker (to voksne, to børn) sad i bilen, kun een havde sele
på. En voksen og et (spæd)barn blev slynget ud og dræbt, den anden voksen
blev ligeledes dræbt og knægten på 1½ der sad fastspændt blev alvorligt
kvæstet, men overlevede.

alt dette skete på et sted hvor hverken bybus eller bil havde en hastighed
på over 50 km/t. Matizen var godt og grundigt foldet sammen - en foliebakke
på fire hjul kaldte politiet det.

Stakkels den mand som mistede sin kone, nevø og moder den dag, og som
samtidigt skulle se på sin søn der kæmpede for livet

/bo

Fra : KH

Dato : 27-09-04 11:46

Men tjek Volvoen, VUK!!!!

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 14:57

"KH" <Fuck@Off.ma> wrote in message news:cj8r1a$2ah4$1@news.cybercity.dk...
> Men tjek Volvoen, VUK!!!!
>

> "bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

og?

Den havde også 7 deformationszoner samt ca. 3 t. jern til at tage af for
skraldet, og lastvognen bremse da den havde ramt Saaben, så mig siger det
intet, ud over, at det er en fordel at holde længst fremme i køen når den
bliver påkørt bagfra, og skulle det være en overraskelse
--
Møller

Fra : Claus Fabritius

Dato : 27-09-04 21:59

"KH" <Fuck@Off.ma> skrev i en meddelelse

> Men tjek Volvoen, VUK!!!!

Den er jo lavet af pansret stål. Der sker ikke noget :D
--
MVH
Claus Fabritius