6610/Bluetooth?
Fra : LD

Dato : 26-09-04 17:13

Min gamle 3510i er gået ganske grundigt i stykker,
så derfor lurer jeg lidt på en ny telefon.

Mine krav er ganske små - man skal kunne ringe og sende
SMS fra den

Jeg er dog faldet for designet og størrelsen på Nokias 6610
og har også fulgt diskussionen her i gruppen en smule.
Er det dog korrekt at man ikke kan sætte et trådløst
(Bluetooth?) headset til den? Jeg har et mindre behov for dette,
men skal jeg have et skal det da være uden ledning helt nede fra
telefonen... Findes der en anden model fra Nokia eller andre som
har samme "klassiske" design som kan tage et trådløst headset?
(6100'eren er for grim

Fra : Zulu

Dato : 26-09-04 18:09

"LD" <reply.to@thegroup.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> telefonen... Findes der en anden model fra Nokia eller andre som
> har samme "klassiske" design som kan tage et trådløst headset?

Hverken 6100, 6610 eller 6610i har Bluetooth.

6230 vil passe fint til dit behov.

Zulu