Ikke for sarte sjæle......
Fra : Lau

Dato : 26-09-04 12:02

http://www.selvsving.dk/Video/SportKa1.WMV

(fundet i dk.snak.vittigheder)
--
Lau
___,
\o

/ \

Fra : Robert Andersen

Dato : 26-09-04 12:22

> http://www.selvsving.dk/Video/SportKa1.WMV

*LOL* det var en af de bedre... så kan den lær' det !!

- hvoff er den ikke x-postet til dk.fritid.dyr.kat ?

/Robert

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-09-04 12:30

Robert Andersen skrev:

> - hvoff er den ikke x-postet til dk.fritid.dyr.kat ?

Fordi den har været postet adskillige gange og de synes vist ikke den er
morsom derovre...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-09-04 12:22

On Sun, 26 Sep 2004 13:01:59 +0200, "Lau" <lauremovethis@pc.dk> wrote:

>http://www.selvsving.dk/Video/SportKa1.WMV
>(fundet i dk.snak.vittigheder)

Jeg ville egentligt have skrevet, at den er gammel, og at du ved at lede
på google kunne have fundet mindst 3 threads i gruppen med det som emne,
men ved nærmere overvejelse lader jeg ander om det.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Niels Skaaning

Dato : 26-09-04 13:00

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.selvsving.dk/Video/SportKa1.WMV

Den er så gamle at end ikke den moderne lægevidenskab kan gøre noget for at
holde den i live længere :).

NS

Fra : Babba-Papa

Dato : 26-09-04 15:12

Der var engang en bruger ved navn "Lau" <lauremovethis@pc.dk> der
skrev:

>http://www.selvsving.dk/Video/SportKa1.WMV

Hæ hæ hæ, som inkarneret kattehader, så er det lige før at jeg
kunne overveje at få soltag i Getz'en...

Men et el-hegn med en styrke på 7500 volt fra Harald Nyborg er på
ønskesedlen til jul.

Hvis det bliver en realitet, så bliver videokameraet støvet af.

Gad vidst hvor højt en kat springer når den får 7500 volt ?
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Fly Christensen

Dato : 26-09-04 15:20

On Sun, 26 Sep 2004 16:12:09 +0200, Babba-Papa
<superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

>Gad vidst hvor højt en kat springer når den får 7500 volt ?

Kommer an på, hvor mange ampere du er villig til at ofre.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 26-09-04 15:49

> Kommer an på, hvor mange ampere du er villig til at ofre.

Som igen afhænger af om du har vandet katten først, evt. m. saltvand ;))).

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-09-04 16:46

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Som igen afhænger af om du har vandet katten først, evt. m. saltvand ;))).

Katten skal også have jordforbindelse - evt. med et jordspyd. Ellers
skal du have meget større spænding før katten springer.

Fra : Martin Bak

Dato : 26-09-04 23:31

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Katten skal også have jordforbindelse - evt. med et jordspyd. Ellers skal
> du have meget større spænding før katten springer.

Springer gør den jo nok.... det er mere om den sprænger...