Sende via IR fra 6610i
Fra : Jakob G.

Dato : 26-09-04 11:21

Når vi nu er i gang med alle de spørgsmål:

Hvordan sender man via IR fra en 6610i?
Afledt af problemet længere nede med at udveksle billeder via IR mellem en
6230 og 6610i ville vi så prøve den anden vej, altså sende _fra_ 6610i'eren,
men menuerne er ikke ens. I min 6230 kan jeg udvælge et billede, vælge
"send" og så siga via Bluetooth, IR eller MMS. På 6610i'eren kan jeg også
vælge "send", men så bliver billedet automatisk vedhæftet en MMS-meddelelse
(tror jeg), og jeg kan ikke vælge IR nogen steder. Brugsanvisnigen hjælper
ikke videre, synes jeg. Kan nogen af Jer?

Takker igen!!

--
Hilsen Jakob

Fra : Allan Hansen

Dato : 03-10-04 19:18

> vælge "send", men så bliver billedet automatisk vedhæftet en
MMS-meddelelse
> (tror jeg), og jeg kan ikke vælge IR nogen steder. Brugsanvisnigen hjælper
> ikke videre, synes jeg. Kan nogen af Jer?

Kan ikke sende billeder og lyd via IR.

Jeg mener at det har noget copyraight at gør.

Mobil selskaberne blev truget med meget store retsager.

Fra : Calle.

Dato : 03-10-04 19:33

Allan Hansen wrote:

> Kan ikke sende billeder og lyd via IR.

Det kan jeg da sagtens på min N5140
går i mappen billeder > finder billedet > trykker vælg > væger send > så
spørger den og det skal være mms eller IR
--
Calle.

Fra : Jakob G.

Dato : 04-10-04 07:16

> Det kan jeg da sagtens på min N5140
> går i mappen billeder > finder billedet > trykker vælg > væger send > så
> spørger den og det skal være mms eller IR

- Har fundet ud af at man vistnok ikke kan det med en 6610i. Den
understøtter ikke send via IR.

--
Hilsen Jakob