Diagram til VDO tankmåler
Fra : Cupido

Dato : 25-09-04 19:57

Hej jeg mangler diagram til en Vdo tankmåler, har lige fået lagt en ny Volvo
Penta md 2020 i båden,
Har koblet tankmåleren fra da motoren blev indsalleret, Hmm men hvordan var
det nu den var forbundet??
Har søgt nettet men fandt ikke hvad jeg søgte, nogle idéer??

En Torsk har skrevet dette
MHV Cupido

Fra : Claus Tersgov

Dato : 25-09-04 23:01

Cupido skriblede og skrablede følgende:

> [...]
> hvordan var det nu den var forbundet??
> Har søgt nettet men fandt ikke hvad jeg søgte, nogle idéer??

Er det ikke bare et potentiometer, der er koblet i serie med instrumentet?

Det burd da være til at finde ud af uden diagram..

Claus

Claus

Fra : pc

Dato : 03-11-04 19:54

Pas på hvis det er Benzin der er i tanken så kan
det sige BANG hvis den bliver forbundet forkert.

Men det er jo nok diesel når den heder md 2020

Fra : jetp

Dato : 26-09-04 08:41

"Cupido" <zerospam@elvis.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg mangler diagram til en Vdo tankmåler, har lige fået lagt en ny
Volvo
> Penta md 2020 i båden,

Her er forbnindelser for Wema instrumenter, men de er nok ikke forskellige
fra VDO.
http://home7.inet.tele.dk/je20/public_html/instrum.jpg

Mvh Jens, Randers

Fra : Steen

Dato : 26-09-04 21:16

"Cupido" <zerospam@elvis.dk> wrote in message news:<cj4bfq$ucj$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> det nu den var forbundet??
> Har søgt nettet men fandt ikke hvad jeg søgte, nogle idéer??

Hej.

Har desværre ikke en scanner, men har sendt et par billeder af mit inst.diagram.
Håber at det kan hjælpe dig.

Mvh Steen.

Fra : Steen

Dato : 26-09-04 21:41

> [...]
> det nu den var forbundet??
> Har søgt nettet men fandt ikke hvad jeg søgte, nogle idéer??

Øv. går vist ikke igennem til den mail.ad.

Steen.