Så virker den online newsreader på hjemmes~
Fra : Jette Nielsen

Dato : 25-09-04 17:43

Hvis I ser dette indlæg, er det nu igen muligt at skrive til
nyhedsgruppen via www.dk-fritid-dyr-kat.dk

(Beklager dette lidt off-topic indlæg)

Med venlig hilsen
Jette Nielsen (Webmoster)
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise

Dato : 25-09-04 17:49

Jette Nielsen wrote:
> Hvis I ser dette indlæg, er det nu igen muligt at skrive til
> nyhedsgruppen via www.dk-fritid-dyr-kat.dk
>
> (Beklager dette lidt off-topic indlæg)

Tak for info og det skal du skam ikke beklage, du er bare så dygtig

--
Hilsen Denise

Fra : Jette Nielsen

Dato : 25-09-04 18:02

> Tak for info og det skal du skam ikke beklage, du er bare så dygtig

Tak, Denise

Har du prøvet den? Den er heeelt vildt hurtig nu ... det er næsten mere
end jeg havde turdet håbe på, hi!

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Denise Reindel

Dato : 25-09-04 18:34

> Tak, Denise
>
> Har du prøvet den? Den er heeelt vildt hurtig nu ... det er næsten mere
> end jeg havde turdet håbe på, hi!

Ja nu har jeg prøvet den og den virker jo fint
Jeg skriver nu altid fra OE.
Ha' det godt og nus misserne.
Hilsen Denise