3310 uden lyd
Fra : Birger

Dato : 25-09-04 12:36

Jeg har en Nokia 3310, der ikke kan høres når den ringer, og den er ikke sat
på lydløs.
Er der noget jeg selv kan gøre eller skal den til en tekniker? Evt. en ny
højttaler?
Birger

Fra : Calle.

Dato : 25-09-04 12:46

Birger wrote:
> [...]
> ikke sat på lydløs.
> Er der noget jeg selv kan gøre eller skal den til en tekniker? Evt.

tjek dine indstillinger for lydstyrken, samt din ringetone

--
Calle.

Fra : Birger

Dato : 25-09-04 13:02

Lydstyrken står på næsthøjest, og ringetone er slået til.
Birger
Er den bare til at kassere?

Fra : Calle.

Dato : 25-09-04 13:08

du kan få nye dele billigt her: www.modify.dk

--
Calle.

Fra : Calle.

Dato : 25-09-04 13:10

Calle. wrote:
> du kan få nye dele billigt her: www.modify.dk

evt. denne her:
http://www.modify.dk/?page=products&mode=bog&product=bog3310#bog3310

--
Calle.

Fra : Olsen

Dato : 25-09-04 13:26

"Birger" <skipper@it.dk> skrev i en meddelelse
> Lydstyrken står på næsthøjest, og ringetone er slået til.
> Birger
> Er den bare til at kassere?

Har den lyd når du trykker på tasterne, for hvis den har det, så kan det
skyldes en lille fugtskade, som dog nemt kan udbedres med en loddekolbe.

Hvis den ikke har nogen lyd overhovedet, kan det være en "buzzer" der skal
skiftes.

Hvis du bor i nærheden af trekantsområdet, så er det da noget jeg kan klare
for dig gratis
Mvh. Steff

Fra : Birger

Dato : 25-09-04 16:48

"Olsen" <nasty@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> skiftes.
>
> Hvis du bor i nærheden af trekantsområdet, så er det da noget jeg kan

Bor nord for Viborg, så det er nok ikke så nemt.
Jeg tjekker lige, kan ikke huske om der er lyd på tasterne, har ikke brugt
den nogle dage for det samme´s skyld.
Birger

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 26-09-04 20:27

> [...]
> på lydløs.
> Er der noget jeg selv kan gøre eller skal den til en tekniker? Evt. en ny

Er der lyd når man får forbindelse?

Fra : Carlos

Dato : 27-09-04 11:40

Det lyder som en død-buzzer, eller
Eller det kan skyldes en fugtskade (Desværre ofte denne fejl på 3310).
Det kan løses hvis du kender en som kan lodde lidt.
Du skal lave en lus fra den ene buzzer-pad på printet, og videre til et ben
på N400-chippen.
Kan ikke lige huske hvilket ben, men jeg kan evt. finde ud af det for dig,
hvis det viser sig at være dette.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Thomas Andersen
CellShoppen I/S
www.CellShoppen.dk

Fra : Calle.

Dato : 05-10-04 11:34

Carlos wrote:
> [...]
> et ben på N400-chippen.
> Kan ikke lige huske hvilket ben, men jeg kan evt. finde ud af det for

Kan du ikke lige finde ud af det, og så skrive det her. Så blir den gamle
glad, da hans lige har fået samme flip.

--
Calle.