Hjælp søges til køb af bil
Fra : Martin Petersen

Dato : 25-09-04 09:42

Hejsa.

Jeg skal finde en bil til svigermekanikken.

Krav:

Stabil
Køreklar
Nysynet
Billig i drift
Nem at køre
5 dørs
Lille bil. Nem at komme rundt med
Helst ingen reparationer foreløbig (den er svær)
Max pris. 30000.-

Den skal være til salg i området, Sydsjælland og øerne. De satans
broafgifter er lige dyre nok. :)

Den skal bruges da manden i hjemmet har fået konstateret fremskreden kræft,
og de har derfor behov for transport til diverse behandlinger/undersøgelser.

Jeg havde måske forestillet mig noget i stil med, Peugeot 309 (kan
sommetider findes til en billig penge pga. udseendet), Toyota
Carina/Corolla, Ford Escort.

Har i nogle bud?

- Martin

Fra : Thomas

Dato : 25-09-04 10:09

Prøv www.bilbasen.dk - der skulle du nok kunne finde et eller andet passende

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-09-04 14:34

Martin Petersen (knopfisk@[fjern]vvs.dk) skrev følgende:
> [...]
> 5 dørs
> Lille bil. Nem at komme rundt med
> Helst ingen reparationer foreløbig (den er svær)

Slet ikke nogen der har et bud på en bil der opfylder ovenstående? Jeg er
lidt på bar bund.

- Martin

Fra : anders majland

Dato : 29-09-04 10:30

> Nysynet
> Max pris. 30000.-

I den prisklasse er det en lodseddel man køber - Jeg vil nok gå længere
ned og se hvad jeg kan finde nysynet for en 10-15kkr.

Der skulle det nok være muligt at finde en fra omkring 1990 der er synet
inden for de sidste par måneder. Prøvt evt i dba.dk

> Jeg havde måske forestillet mig noget i stil med, Peugeot 309 (kan
> sommetider findes til en billig penge pga. udseendet), Toyota
> Carina/Corolla, Ford Escort.

Mazda 323 eller 626, Citroen BX, Opel Kadet. VW polo, Peugeot 405,
Renault 19

Måske der er en ide i også at kigge efter gulpladebiler - selvom
prisforskellen ikke er stor for de årgange.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid