Stockcar??
Fra : KH

Dato : 24-09-04 18:40

Jeg skal arrangerer et polterabend til næste sommer (2005). Her kunne jeg
godt tænke mig et par runder stockcar, frem for den sædvanlige gocart. Hvor
og kan dette lade sig gøre?? Det skal helst være i og ved Kbh. ell. Sverige
nær Malmø osv.

Mvh

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-04 19:23

"KH" <Dont@Write.Me> wrote in message
> [...]
Hvor
> og kan dette lade sig gøre?? Det skal helst være i og ved Kbh. ell.

Husk lige på, at ved gokart, stockcar og lignede "farlige" arrangementer
dækker ulykkesforsikringen ikke, da forsikringsselskaber rubricerer det som
"motorløb"

Dykning, faldskærmsudspring, rapelling og lig. er oftest også undtaget.

Det kan gå hen og blive en bet for brud/brudgom

Så check lige med "offeret"s forsikringsselskab, om de dækker for jeres
kreativiteter.
--
Møller

Fra : KH