Grammatikkontrol på spansk til Word 2000
Fra : Kristian

Dato : 19-12-00 19:27

Hvor kan jeg downloade eller købe en grammatikkontrol på spansk til Word
2000?

(Bemærk det er grammatikkontrol og ikke stavekontrol)

Fra : finnerichsen@my-deja~

Dato : 21-12-00 07:13

Kristian se dig lidt om på denne side, der står bl. Spanish Spelling
checker, Grammar and Style checker, Thesauri, Hyphenator, AutoCorrect,
AutoSummarize http://www.microsoft.com/office/multilingual/toolang.htm
Det var vist hvad du bad om. Jeg håber det hjalp, cheers Finn

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/