Hvad skal vores hvalp hedde ??
Fra : Jonny og Annika

Dato : 24-09-04 09:51

Hejsa.

Vi skal jo beholde en af Zentas hvalpe,, en han hund. Og vi kan altså ikke
blive enige om hvad den skal hedde. Jeg syntes selv at den skulle hedde..
Baloo, Simba, Zeus eller Kato men det syntes Jonny ikke.
Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..
Hjælp"""""

Hunde hilsner fra Annika

Annika og Jonny Holm

Fra : Karina

Dato : 24-09-04 10:03

Hej

Hvad med Nemo eller Ackie.

Mange hilsner

Karina

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 24-09-04 11:00

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
> minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..

Hvad med Rufus, Hubert eller Slambert ?

Vi har også besluttet at beholde en hvalp (hvis alt går vel og Laika kan
acceptere dem når de bliver 8-10 uger ). Vores overvejelser går meget på, om
vi skal beholde en tæve eller en han. Jeg vil egentlig helst have en tæve,
men er lidt bange for, om der skal blive for mange og blodige magtkampe, når
hvalpen bliver stor. Så enten bliver det Egon eller Frida

Med venlige Hvalpe Hilsner
Henriette og de 8 vapser

Fra : Ukendt

Dato : 24-09-04 11:19

> [...]

> Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
> minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..

King
Chicco
Zorro

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Martin Larsen

Dato : 24-09-04 11:27

> [...]
> Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
> minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..

Han skal da hedde Kemba
Martin

Fra : Jimmy

Dato : 24-09-04 11:37

"Jonny og Annika" <jones-annika@get2net.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Vi skal jo beholde en af Zentas hvalpe,, en han hund. Og vi kan altså ikke
> blive enige om hvad den skal hedde.

Han skal da hedde Tyson!

Mvh
Jimmy

Fra : Rinski

Dato : 24-09-04 12:15

Han skal da hedde: Athos!

I må lige give noget feedback når har besluttet jer for et navn!

Hilsen
Karina

Fra : Hans B.

Dato : 24-09-04 12:52

Hvad med:

Chaplin - nemt at kalde og et flot navn

August - en folkoforfører

Svedske- Ligger godt i munden!

Hans

Fra : Mus

Dato : 24-09-04 13:04

Jonny og Annika <jones-annika@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:geR4d.509$Sk3.496@news.get2net.dk...
> [...]
> Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
> minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..

Hmm... hvad med:
Gizmo, Ibo, Louis, Nemo, Zulu, Strauss, Monthy, Exton

Mvh.
LN + Gizmo

Fra : karsten klaaby

Dato : 24-09-04 13:35

klip
klip

hvad med at holde jer til et navn med z, når nu moderen hedder Zenta kunne
han hedde Zilas, Zacharias, Zean, Zeth eller f.eks. Ziggy.

MVH Pia

Fra : Malene Jepsen

Dato : 24-09-04 13:48

On Fri, 24 Sep 2004 10:51:28 +0200, "Jonny og Annika"
> [...]

>Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
>minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..

Hej Annika

Prøv denne side, der er rigtigt mange navne.
http://hjem.get2net.dk/hans_kudahl/navne.htm

Mange hilsner Malene

Fra : Holm

Dato : 25-09-04 03:35

> [...]
> Er der nogle som har nogle gode ider, noget som er nemt og sige, og ikke
> minder for meget som Zentas navn. Og måske også med to stavelser..

Lestat ....
Vasmpyren i Anne Rice´s trilogier....

)))

Holm

Fra : Allan Ødum

Dato : 26-09-04 10:45

"Diesel" eller "Whisky" lyder ikke så højrøvet.

Med venlig hilsen
Allan Ødum

www.alanius.dk
- om samværsproblematik

Fra : Anja Bjerke

Dato : 26-09-04 16:29

Her finner du en del navn:

http://www.canis.no/

Bruk pekeren og gå til Oppslagsverk - Hundenavn

Hilsen Anja

Fra : Jonny og Annika

Dato : 26-09-04 20:31

Hej Alle.

Tak for hjælpen, der var mange gode foreslag til, hvad vores nye hvalp
skulle hedde.
Men vi har besluttet at han skal hedde Gismo, fordi han har sådan nogle
nuttede øjne. Ja de er jo allesammen søde. Så nu håber jeg at vi finder
nogle rigtig gode nye hjem til de andre 6 hvalpe. Hvis der er nogle der er
interesseret her inde så kan i lige sige til. Man vil jo hvalpene det
bedste, og håber at de får det rigtig godt når de ikke skal være her hos os
mere.
Men tak til jer alle.

Hilsen Annika (zenta, Gismo og de andre 6 hvalpe)

Annika og Jonny Holm

Fra : Mus

Dato : 26-09-04 21:52

Ahhh det er da et super godt valg

Vi døbte dengang vores efter den rare i Gremlins filmen.

Vores hedder så bare Gizmo med z.

LN

Jonny og Annika <jones-annika@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ONE5d.4240$173.2818@news.get2net.dk...

Fra : UG

Dato : 27-09-04 06:30

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Ahhh det er da et super godt valg
>
> Vi døbte dengang vores efter den rare i Gremlins filmen.
>
> Vores hedder så bare Gizmo med z.
>
> LN

Godt valg
Vi har også en Gizmo, den er også opkaldt efter den søde Gremlin
+ en Laika, en Lucas og en Naddie
Mange hilsener fra
Ulla

Hundehuset