Siemens S65 og Bluetooth håndfri inst. sæt~
Fra : Jesper A.

Dato : 24-09-04 09:03

Hey NG,

Findes der et BT håndfri sæt der funker med en S65 ?
Jeg er blevet fortalt, at nokia CK-1W og CK-7W ikke virker.

Er S65 en ok telefon ? lidt små taster ik´ !
Jeg overvejer den, eller en Nokia 6230 ! Er der andre gode valg ?

På forhånd tak, fra en forviret mobilos køber..

Mvh.
Jesper

Fra : Anders

Dato : 24-09-04 09:37

Det vil helt klart være et bedre bud...Har selv lige fået en, og den er jeg
godt tilfreds med...

/Anders

Fra : Jesper A.

Dato : 24-09-04 10:02

Er der nogen der har testet HKW-600 fra Siemens:
http://www.siemens-mobile.com/cds/frontdoor/0,2241,hq_en_0_27445_rArNrNrNrN,00.html

-Jesper

Fra : jan

Dato : 25-09-04 14:33

Min S65 har nu været til reperation i 14 dage....... øvøv

Fra : Per Jensen

Dato : 25-09-04 14:59

Hej

lang tid for rep. hvad var galt med den ?