DR1-Magasinet PENGE i går afte
Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-09-04 07:25

12.10 Penge
Telefonselskabernes dyre aftaler. Det koster dobbelt så meget at ringe
fra en fastnettelefon til en mobiltelefon end den modsatte vej.
Telefonselskaberne har indbyrdes lavet aftaler, der koster brugerne af
fastnettelefoner dyrt. Konkurrencestyrelsen har krævet prisen sat ned,
men telefonselskaberne med TDC i spidsen nægter. Vært: Charlotte
Lindholm www.dr.dk/penge Sendt første gang 23.09.

-cb

Fra : BB 8210

Dato : 24-09-04 12:51

Så er det måske ved at være nu man skal skifte fra fastnet til mobil?
Men som ny bruger hvor finder man så ud af hvem det er billigst at abb.
hos - eller er det lige så billigt med taletidskort?
Håber nogen ved noget. Tak.
Mvh. BB

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-09-04 19:01

"BB 8210" <bbnospam@bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men som ny bruger hvor finder man så ud af hvem det er billigst at abb.
> hos - eller er det lige så billigt med taletidskort?

Mig bekendt er der ikke noget der er billigere end
http://www.tele2mobilonline.dk/

Men hvis du vil bruge GPRS, HSCSD og/eller bruge telefonen i udlandet skal du
bruge én af disse:

www.telmore.dk eller www.cbb.dk

Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 24-09-04 21:45

> Mig bekendt er der ikke noget der er billigere end
> http://www.tele2mobilonline.dk/

Det kommer da fuldstændig an på kundens forbrug.....

--
Michael
Send alle de GRATIS SMS du lyster - http://vindenand.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-09-04 06:16

"Michael Kjærsgård" <none@invalid.tld> skrev i en meddelelse

> Det kommer da fuldstændig an på kundens forbrug.....

Jeg er meget nysgerrig. Hvad er billigere end NUL i abonnement og 68 øre/min?

Tænker du måske på at man har et så lavt forbrug at man bruger for mindre end
100 kr pr. seks måneder, ja så er det ikke det billigste. Nu var der jo tale om
en person der overvejede at udskifte fastnet med en mobil, og så får man vel
næppe et forbrug på under 100 kr pr. halve år.

Claus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 25-09-04 13:16

> [...]
> en person der overvejede at udskifte fastnet med en mobil, og så får man vel
> næppe et forbrug på under 100 kr pr. halve år.

Men har man et taleforbrug på over 400 kr./mnd. kan Telia Unltd måske betale sig.
Sender man SMS for over 100 kr. om måneden er det måske billigere med Telmore fri
SMS.

--
Michael
http://vindenand.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 30-09-04 12:31

Claus E Beyer wrote:
> Mig bekendt er der ikke noget der er billigere end
> http://www.tele2mobilonline.dk/

Det kommer da an på ens forbrug, jeg har talt omkring 70 timer i udgående
opkald på de sidste 18 dage, og det er vist ikke billigere med Tele2 end det
er med Telia unlimited.

--
MVH.
N_B_DK