Sophie...
Fra : AEK

Dato : 23-09-04 23:19

er en banditinde, må jeg indrømme
Hun har det skønneste væsen, man kan tænke sig.
Der er, som ved alle killinger , fuld damp på.
At betragte hende, kan kun få lattermusklerne på overarbejde

Hun kan " snakke " som ingen andre.
Hvis jeg har siddet for længe ved comperen - sætter hun meget bestemt på
gulvet og vræler

Hun forguder Oscar & Tilde, især sidstnævnte. De to kan fræse gennem hytten,
så det hele ryster.
Oscar prøver at følge pigerne - men gør det i SIT tempo
Dog er hun mere jalous end jeg tidligere har oplevet med de andre.
Når jeg leger med de andre, kommer hun straks ! Og hun vil være med.
Det har jeg fra starten gjort klart, at jeg også leger med de andre, uden
hendes indbalnden. Hun bakker så pænt væk, når hun bliver bedt derom - og
venter på, at det bliver hendes tur - for det gør det.

Det jeg egentlig vil spørge om er :
Er det " normalt, at en killing er så jalous ( det skal nævnes, at hun
absolut intet gør de andre - hun er SÅ god ved alt og alle ) ?

Hilsen Anya, Oscar ( som ligger ved siden af mig med mavsen lige i vejet),
Tilde ( som holder vagt på altanen ) & Sophie (de rligger ved siden af Oscar
g hygger ).
http://oscarogtilde.webbyen.dk/

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

---

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 24-09-04 00:55

> Det jeg egentlig vil spørge om er :
> Er det " normalt, at en killing er så jalous ( det skal nævnes, at hun
> absolut intet gør de andre - hun er SÅ god ved alt og alle ) ?

En gang prøvede jeg mens min ene killing (dengang for ca 2 år siden) så på
min kæreste og mig, at klappe/ae min kæreste på håret som når jeg klapper en
kat. Killingen kom straks og ville også aes. Ret sødt synes jeg

Emil

Fra : AEK

Dato : 24-09-04 08:56

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
en
> kat. Killingen kom straks og ville også aes. Ret sødt synes jeg

Ja, de er søde, de rødder
I Sophie har jeg også fået min egen lille frisørdame
Mit hår bliver vasket, nulret, krammet og trukket i
De første par gange tænkte jeg : Hva´ f***** har hun gang i.....
Men det var altså frisøren Sophie.

/ Anya.

> Emil

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-09-04 06:24

Anya skrev
<Er det " normalt, at en killing er så jalous ( det skal nævnes, at hun
absolut intet gør de andre - hun er SÅ god ved alt og alle ) ? >

Jeg tror at det er rimeligt normalt, både hos killinger og voksne, jeg har
altid skudt det lidt ind under kattenes
fantastiske nysgerrighed, frygten for at gå glip af noget
godt og spændende hvis de ikke sørger for at holde sig til

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : AEK

Dato : 24-09-04 08:52

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
Anya skrev
> [...]

> fantastiske nysgerrighed, frygten for at gå glip af noget
> godt og spændende hvis de ikke sørger for at holde sig til

Jeg kan kun give dig ret i det med tortier......
Hun hyler og snakker højere, er mere vild, mere elskelig - ja, mere i
alting....
Selv flere tonelejer har hun - og det benytter hun sig gladeligt med at
underholde i

Og ja,det kan godt være, at det skyldes hendes nysgerrighed - for grund til
jalousi har hun ikke.
Jeg gør meget ud af, at de alle har " noget " med mig alene - så de kan føle
sig specielle.

Om jeg er MEGET vild med Sophie ?
Næææææ

/ Anya.

---

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-09-04 09:54

Anya skrev
<Om jeg er MEGET vild med Sophie ?
Næææææ >

*GG* jeg kender følelsen, Mille er alt, bare dobbelt så meget som de
andre, en lille puttegris, og en første karat
mokke, en rigtig engel/djævel personlighed, noget af det skyldes nok hendes
opvækst, hun mangler "bide-hæmning" og kammer fuldstændigt over engang
imellem.

Alt hvad der kan spises, det er pr defination hendes og kun hendes,
ligegyldigt om det er friske hvidløg, soya, vindruer og rottepiller osv, hun
bliver sur hvis vi vover at spise "hendes" mad.

I går morges da jeg skulle ordne bakker flåede hun hul i bunden på en ny 16
kg exstreme, jeg så det ikke før jeg løftede sækken hmm det var lidt
svært at finde en grimasse da jeg stod med mindst 10 kg grus på gulvet.

Da jeg flyttede ind her, fik jeg en plante af min datter og på trods af at
Baby/Sisse elskede den, holdt den alligevel de 6 md. *GG* det tog Mille 6
dage at slå den ihjel, hun bed fat i en ranke, slæbte den ned fra
køkkenvinduet og gennem stuen. Det viser tydeligt at man skal passe på med
hvad man ønsker sig jeg ønskede lidt mere liv i huset, og det har jeg
sandelig fået. Om jeg elsker hende,
om hun får mig til at grine (og bande) JAAAA

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Kate

Dato : 24-09-04 15:55

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in

> om hun får mig til at grine (og bande) JAAAA

Gad vidst om det ikke bare er dem man kommer til at holde allermest af
et eller andet sted. Netop det at de både er frække og kærlige. Det er
da det heg elsker ved mine og selvom jeg nogle gange bander lidt stygt

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 24-09-04 15:51

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Er det " normalt, at en killing er så jalous ( det skal nævnes, at
> hun absolut intet gør de andre - hun er SÅ god ved alt og alle ) ?

Om det er normalt skal eg ikke udtale mig om, men Lante har lidt af det
samme. Når jeg nusser en af de andre kommer han møvende ind imellem os.
Han er heller ikke ondskabsfuld på nogen måde, det virker nærmest som
om han mener at nu skal vi nusses. Desværre har alle det 3 andre det
sådan at de går for det gider de ikke være med til. Så selvom jeg
prøver at afvise Lante på de tidspunkter så kan det være ligemeget for
den anden kat er alligevel gået i mellemtiden.

Sophie lyder til at være en skøn misling, hvor gammel er hun
efterhånden?

Fra : AEK

Dato : 24-09-04 17:13

"Kate" skrev i en meddelelse

> Sophie lyder til at være en skøn misling, hvor gammel er hun
> efterhånden?

Sophie er født d. 29.03..
Ang.ballade..... Kan jeg fortælle, at mine palnter er bandlyst - og det ved
Sophie.
I går aftes kunne jeg se, at en af mine høje planter gyngede lidt sjovt.....
Jamen, det var da blot Sophie der var kravlet op i toppen og hyggede sig.
Jeg skældte ud ( med et lille smil på læben).

Hun er simpelthen så skøn, at det halve ville have været rigeligt
Noget nyt om Doughnut ?

/ Anya.

> Kate

---

Fra : Kate

Dato : 24-09-04 17:19

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in

> Noget nyt om Doughnut ?

Nej, der var jo en som ringede igår, men pga min ærlighed tror jeg hun
måske blev lidt skræmt. Så jeg forventer ikke at høre mere fra hende,
men det er helt iorden for Doughnut skal ikke ud bare for at komme ud.
Jeg ønsker jo et blivende hjem for hende, selvom hun altid vil ha' et
hjem her uanset hvad der sker. Lidt ligesom børn og forældre