Depeche Mode i morgen.
Fra : Nitz

Dato : 13-05-01 11:12

Ganske som Anders oplyser for R.E.M udgivelse i morgen, så vil jeg også gøre
opmærksom på at Depeche Modes "Exciter" ligeledes udkommer i morgen.
Samtidigt starter billetsalget til koncerten i Parken til september.
MVH
Nitz

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-05-01 11:22

In an article of 13 May 2001 Nitz wrote:

> Ganske som Anders oplyser for R.E.M udgivelse i morgen, så vil jeg også gøre
> opmærksom på at Depeche Modes "Exciter" ligeledes udkommer i morgen.

Og det er nok en udgivelse, der er nok så meget vigtigere end R.E.M.

Københavenere eller andre med lyst til at tage til det københavnske i dag
kan købe Exciter allerede i dag hos M&M på Strøget, der åbenbart har fået
lov til at holde åben på grund af miseren i Parken i går.

--
Uffe Holst

Fra : Rasmus Bang

Dato : 14-05-01 10:03

Hmm...
Er der nogen der har nogen fornemmelse af hvor hurtigt der bliver udsolgt
til koncerten? Det er trods alt 15000 billetter der er tale om, og der står
på Gaffas hjemmeside at de vil gøre plads til flere hvis det bliver
nødvendigt... men så alligevel, hvis U2 kan sælge 6000 billetter på 5
minutter, så burde jeg vel nok snart få fingeren ud og rende ned på
posthuset.

Rasmus

Det nye album er forresten rigtig, rigtig godt - I kan godt komme ud og købe
det!

Fra : Nitz

Dato : 14-05-01 22:28

"Rasmus Bang" <Rasmus_bang@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nødvendigt... men så alligevel, hvis U2 kan sælge 6000 billetter på 5
> minutter, så burde jeg vel nok snart få fingeren ud og rende ned på

Der er udsolgt på gulvet/ståpladser, men stadig plads på tribunen.

Fra : Baden

Dato : 07-06-01 22:42

Det sidste jeg har hørt er at slaget nærmer sig de 25.000 Shit hvor
jeg glæder mig til den koncert!!!!

Fra : Jakob Hansen

Dato : 07-06-01 22:46

On Thu, 07 Jun 2001 23:42:15 +0200, Baden
<nyheder@fjernmigbaden-design.dk> wrote:

>Det sidste jeg har hørt er at slaget nærmer sig de 25.000

Hvor mange biletter har de tænkt sig at sælge??

> Shit hvor jeg glæder mig til den koncert!!!!

Det er du ikke ene om...

Hilsen
Jakob Hansen

Fra : Jacob K.

Dato : 07-06-01 23:38

Davs.

> Hvor mange biletter har de tænkt sig at sælge??

Mon ikke de har tænkt sig at sælge så mange som det kan lade sig gøre? Så
vidt jeg husker ville de starte med at sætte 15.000 til salg, og efter behov
udvide kapaciteten.

> Det er du ikke ene om...

Nope... -Jeg glæder mig også. Så nu er vi tre!

-Jacob.

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 08-06-01 19:15

Og jeg er så klar....