Hej Brian
Nej, du er ABSOLUT ikke den eneste som har har fået regninger med samtaler
som er "vokset op af jorden".
Masser af mine kunder (samt undertegnede) kan bekræfte dette, og er skiftet
til anden mere seriøs operatør.
Det er heller ikke usædvanligt at få rykkere for flere år gamle fakturaer,
ej heller at blive smidt til inkasso for beløb i 50 - 100 kroners klassen.
Bare ignorer dem, de aner ikke hvad de laver..........
Jeg kan kun støtte dig i dit fravalg af Telia, mere useriøs operatør findes
ikke.
PS : Man kunne jo håbe på at det nye forslag vedr. urimelige rykkere bliver
vedtaget, men iflg. Telia's direktør er de som sædvanligt totalt ligeglade.
Læs her :
http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=201402
/Michael
"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
news:415325be$0$46883$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har fået en lidt spøjs regning fra Telia.
>
> For knap 1½ måned siden, opsagde jeg et abonnement der stod i mit navn,
men
> blev brugt af min lillebror.
>
> Idag modtager jeg så en regning fra dem, hvor jeg bliver bonget for bla. 7
> samtaler til fastnet, et par mislykkede opkald, og lidt opkald til andre
> mobiltelefoner.
> Det skulle dække perioden fra 1/8-31/8 og så igen fra 1/9 til 7/9, alt
> sammen på én fakture
>
> Det "sjove" er bare, at jeg ved med 112% sikkerhed at hverken telefonen
> eller abonnementet er blevet brugt siden 4/7. Før den dato er telefonen
til
> gengæld brugt flittigt, og den periode var på forrige regning.
>
> Har andre prøvet lign. ting fra Telia ?
> Jeg har før hørt om Telia's unoder med regninger, men jeg troede egentligt
> at det hørte "gamle dag" til....
>
> /Brian
>
>