/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Telia regning
Fra : Brian


Dato : 23-09-04 20:37

Hejsa

Jeg har fået en lidt spøjs regning fra Telia.

For knap 1½ måned siden, opsagde jeg et abonnement der stod i mit navn, men
blev brugt af min lillebror.

Idag modtager jeg så en regning fra dem, hvor jeg bliver bonget for bla. 7
samtaler til fastnet, et par mislykkede opkald, og lidt opkald til andre
mobiltelefoner.
Det skulle dække perioden fra 1/8-31/8 og så igen fra 1/9 til 7/9, alt
sammen på én fakture

Det "sjove" er bare, at jeg ved med 112% sikkerhed at hverken telefonen
eller abonnementet er blevet brugt siden 4/7. Før den dato er telefonen til
gengæld brugt flittigt, og den periode var på forrige regning.

Har andre prøvet lign. ting fra Telia ?
Jeg har før hørt om Telia's unoder med regninger, men jeg troede egentligt
at det hørte "gamle dag" til....

/Brian



 
 
Michael S. (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Michael S.


Dato : 23-09-04 21:49

Hej Brian

Nej, du er ABSOLUT ikke den eneste som har har fået regninger med samtaler
som er "vokset op af jorden".
Masser af mine kunder (samt undertegnede) kan bekræfte dette, og er skiftet
til anden mere seriøs operatør.
Det er heller ikke usædvanligt at få rykkere for flere år gamle fakturaer,
ej heller at blive smidt til inkasso for beløb i 50 - 100 kroners klassen.
Bare ignorer dem, de aner ikke hvad de laver..........
Jeg kan kun støtte dig i dit fravalg af Telia, mere useriøs operatør findes
ikke.

PS : Man kunne jo håbe på at det nye forslag vedr. urimelige rykkere bliver
vedtaget, men iflg. Telia's direktør er de som sædvanligt totalt ligeglade.
Læs her : http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=201402

/Michael


"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
news:415325be$0$46883$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har fået en lidt spøjs regning fra Telia.
>
> For knap 1½ måned siden, opsagde jeg et abonnement der stod i mit navn,
men
> blev brugt af min lillebror.
>
> Idag modtager jeg så en regning fra dem, hvor jeg bliver bonget for bla. 7
> samtaler til fastnet, et par mislykkede opkald, og lidt opkald til andre
> mobiltelefoner.
> Det skulle dække perioden fra 1/8-31/8 og så igen fra 1/9 til 7/9, alt
> sammen på én fakture
>
> Det "sjove" er bare, at jeg ved med 112% sikkerhed at hverken telefonen
> eller abonnementet er blevet brugt siden 4/7. Før den dato er telefonen
til
> gengæld brugt flittigt, og den periode var på forrige regning.
>
> Har andre prøvet lign. ting fra Telia ?
> Jeg har før hørt om Telia's unoder med regninger, men jeg troede egentligt
> at det hørte "gamle dag" til....
>
> /Brian
>
>



Brian (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 23-09-04 22:04

Hejsa

Michael S. skrev:

> Nej, du er ABSOLUT ikke den eneste som har har fået regninger med
> samtaler som er "vokset op af jorden".
> Masser af mine kunder (samt undertegnede) kan bekræfte dette, og er
> skiftet til anden mere seriøs operatør.
> Det er heller ikke usædvanligt at få rykkere for flere år gamle
> fakturaer, ej heller at blive smidt til inkasso for beløb i 50 - 100
> kroners klassen. Bare ignorer dem, de aner ikke hvad de
> laver..........

Jeg kan dårligt ignorere dem totalt, en del af regningen er jo korrekt.
Jeg vil ringe til dem imorgen, og høre hvad de har at sige.

> Jeg kan kun støtte dig i dit fravalg af Telia, mere useriøs operatør
> findes ikke.

De blev nu ikke fravalgt pga. dårlig service....

> PS : Man kunne jo håbe på at det nye forslag vedr. urimelige rykkere
> bliver vedtaget, men iflg. Telia's direktør er de som sædvanligt
> totalt ligeglade. Læs her :
> http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=201402

Hørte godt om det på P3.
Forslaget er udemærket, men det bliver næppe til noget, desværre!

/Brian



Michael S. (23-09-2004)
Kommentar
Fra : Michael S.


Dato : 23-09-04 22:16

Så bare betal den del af regningen du kan vedkende dig, så sender de nok en
inkassomand efter de sidste 7,50.....)
Eller betal regningen helt, det koster jo lidt gang på gang på gang at bruge
½-1 time i kø hos Telia's kunde-"service".

Mht. deres uduelige service som du ikke har oplevet endnu.....
....Held og lykke, you're gonna need it ! !

/ Michael


"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
news:41533a0b$0$46895$14726298@news.sunsite.dk...
> Hejsa
>
> Michael S. skrev:
>
> > Nej, du er ABSOLUT ikke den eneste som har har fået regninger med
> > samtaler som er "vokset op af jorden".
> > Masser af mine kunder (samt undertegnede) kan bekræfte dette, og er
> > skiftet til anden mere seriøs operatør.
> > Det er heller ikke usædvanligt at få rykkere for flere år gamle
> > fakturaer, ej heller at blive smidt til inkasso for beløb i 50 - 100
> > kroners klassen. Bare ignorer dem, de aner ikke hvad de
> > laver..........
>
> Jeg kan dårligt ignorere dem totalt, en del af regningen er jo korrekt.
> Jeg vil ringe til dem imorgen, og høre hvad de har at sige.
>
> > Jeg kan kun støtte dig i dit fravalg af Telia, mere useriøs operatør
> > findes ikke.
>
> De blev nu ikke fravalgt pga. dårlig service....
>
> > PS : Man kunne jo håbe på at det nye forslag vedr. urimelige rykkere
> > bliver vedtaget, men iflg. Telia's direktør er de som sædvanligt
> > totalt ligeglade. Læs her :
> > http://www.dr.dk/nyheder/penge/article.jhtml?articleID=201402
>
> Hørte godt om det på P3.
> Forslaget er udemærket, men det bliver næppe til noget, desværre!
>
> /Brian
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408852
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste